پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3527
-
الف
+

آخرین خبرها از جشنواره کن

در این گزارش از آخرین اخبار رخ داده در سینمای جهان آگاه شوید.

در این گزارش از آخرین اخبار رخ داده در سینمای جهان آگاه شوید.

به گزارش آی‌فیلم، فهرست فیلم‌های حاضر در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۱ با معرفی چند فیلم جدید تکمیل شد. در میان فیلم‌های جدید که راهی کن می‌شوند انیمیشن بلند «آن فرانک کجاست؟» ساخته آری فولمن که فیلم تحسین شده‌ای چون «والس با بشیر» را در کارنامه دارد، در بخش خارج از مسابقه انتخاب شده‌است.

 از وقفه‌ای که شیوع کرونا در برگزاری جشنواره ترایبکا به صورت فیزیکی ایجاد کرد، این جشنواره امسال بازگشته است و میزبان نشست‌ها، پنل‌ها و برنامه‌های متنوع نمایش فیلم در قلب شهر نیویورک است.

امسال در حالی که شماری از استادان سینما از جمله استیون سودربرگ در این جشنواره حضور دارند، اما مستندها هم همچنان از نقاط تاکید این جشنواره هستند و فیلم‌هایی درباره آنتونی بوردین فقید سرآشپز سرشناس و لئونارد برنشتاین آهنگساز برجسته در فهرست فیلم‌های حاضر جای دارند.

«ممکن است نابودت کنم» ساخته مایکلا کول ۲ جایزه بفتای تلویزیونی را از آن خود کرد. در اهدای جوایز بفتای تلویزیونی «کرفت» که در ماه می اهدا شده بود «ممکن است نابودت کنم» همه جوایز کلیدی شامل بهترین کارگردانی، داستان، تدوین، نویسندگی فیلمنامه و سریال درام را از آن خود کرده بود.

ه خ / ص گ

نظر شما
ارسال نظر