پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
1356
-
الف
+

ببینید: علی صادقی در بهترین تابستان من

سریال «بهترین تابستان من» را از صفحه کودک و نوجوان وب سایت آی‌فیلم تماشا کنید.

سریال «بهترین تابستان من» را از صفحه کودک و نوجوان وب سایت آی‌فیلم فارسی مشاهده کنید.

به گزارش آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «بهترین تابستان من» جزو اولین آثار تلویزیونی به شمار می‌رود که برای رده سنی نوجوان ساخته شده است، سریالی در ژانر دفاع مقدس که به اقتضای موقعیت داستانی و روایتی که از حضور نوجوانان در هشت سال جنگ تحمیلی دارد، جزو پربازیگرترین مجموعه‌های نمایشی رسانه ملی محسوب می‌شود. همچنین این کار اولین تجربه سریال‌سازی کارگردانش علی بهادر بود.

یکی دیگر از افراد نام آشنایی که در این سریال برای اولین بار مقابل دوربین رفت، علی صادقی است، بازیگر مجموعه‌های نمایشی که سالیان سال است نام او را در کنار آثار طنز دیده‌ایم، صادقی در سال 1375 بازیگری را تجربه کرد و پس از آن در 24 مجموعه تلویزیونی دیگر به ایفای نقش پرداخته است.

علی صادقی در این سریال نقش نوجوانی یزدی به نام "سعید" را بازی می‌کند، پسر کم سن و سالی که به هر دری می‌زند تا به جبهه اعزام شود و از وقتی پایش به جبهه و منطقه باز می‌شود کنترل او سخت است و دردسرهای شیرینی دارد که قصه را برای مخاطب دیدنی می‌کند.

از دیگر بازیگرانی که در سریال بهترین تابستان من بازی کردند، می‌توان به علی اسحاقی، علی صادقی، سید جواد هاشمی، حسین خانی بیک، فاطمه طاهری و مهدی صباغی نیز اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

دانلود و مشاهده سریال «بهترین تابستان من»

با کارنامه حرفه‌ای علی صادقی بیشتر آشنا شوید

م ن/ س م

نظر شما
ارسال نظر