پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4677
-
الف
+

تازه‌ترین خبرها از سریال‌های در حال تولید سیما

در این گزارش، با آخرین خبرها از پروژه‌های تلویزیونی همراه ما باشید.

در این گزارش، با آخرین خبرها از پروژه‌ها و سریال‌های تلویزیونی همراه ما باشید.

به گزارش آی‌فیلم، ادامه تصویربرداری سریال «از سرنوشت۴» در رباط کریم و اضافه شدن برزو ارجمند به جمع بازیگران مجموعه تلویزیونی «در کنار پروانه‌ها» خبرهای امروز سریال‌های در حال تولید سیماست.

از سرنوشت (4)

تصویربرداری فصل چهارم سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی علی‌اکبر تحویلیان در رباط کریم در حال انجام است و تاکنون ۳۰ درصد از کار جلوی دوربین رفته است.

علی‌اکبر تحویلیان ضمن اعلام خبر فوق افزود: در بخش‌هایی که این روز‌ها در حال تصویربرداری است، صحنه‌های مربوط به لیلا بلوکات و مجید واشقانی تصویربرداری خواهد شد. تدوین همزمان سریال هم توسط شوکا زندباف در حال انجام است.

وی درباره رویکرد سریال در این فصل توضیح داد: عمده‌ترین مساله‌ای که در این فصل، سریال آن را دنبال می‌کند موانع تولید داخلی بر سر راه جوانان است و در این راه به سودجویانی که در این راه مانع رشد تولید می‌شوند اشاره داریم همچنین به مشکلات استعداد‌های جوان و خلاق در تولید توجه می‌شود.

بنابراین گزارش، در این فصل ساناز سعیدی به گروه بازیگران اضافه شده و بازیگران جدیدی نیز به این فصل داستان اضافه خواهند شد. در این سریال بازیگرانی همچون مسعود پاکدل، دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطمه بهارمست، مائده طهماسبی و رابعه مدنی حضور خواهند داشت.

فصل چهارم «از سرنوشت» در ۳۰ قسمت آماده می‌شود و توسط محمد محمود سلطانی و روح‌الله صدیقی به نگارش درآمده است. این سریال به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید می‌شود و زمان آماده‌سازی آن شش ماه خواهد بود.

در کنار پروانه‌ها

تصویربرداری سریال «در کنار پروانه ها» به کارگردانی داریوش یاری در شرایطی در لاهیجان ادامه دارد که پخش آن از نیمه شهریور آغاز می شود و به تازگی برزو ارجمند به جمع بازیگران آن اضافه شده است.

این سریال که قرار بود در ماه محرم از شبکه دو سیما پخش شود بنا به دلایلی به بعد از ماه محرم موکول شد و پخش آن از ۱۵ شهریورماه آغاز می شود.

در خلاصه داستان آمده است: مشکلات پی در پی در زندگی از «رهی» که از بیماری حاد قلبی در رنج است، جوانی ناامید ساخته است. او برای نجات تنها دلخوشی‌ زندگی که خواهرش است طعمه نقشه‌ای می‌شود که...

در این سریال پروانه معصومی، بیتا سحرخیز، محمود جعفری، نگار عابدی، نسرین بابایی و شهین تسلیمی به ایفای نقش می‌پردازند.

بیشتر بخوانید:

فیلم‌های آخر هفته آی‌فیلم

شما و آی‌فیلم جدید در راه است

کودکان آی‌فیلم به سفر جادویی می‌روند

چه سریالی به جای پاورچین پخش می‌شود؟

جایگزین تعبیر وارونه یک رویا مشخص شد

ا.ا/ ص.گ

نظر شما
ارسال نظر