پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4104
-
الف
+

داستان سریال لحظه گرگ و میش+تصاویر

در این گزارش خلاصه داستان سریال «لحظه گرگ و میش» را می‌خوانید.

در این گزارش خلاصه داستان سریال «لحظه گرگ و میش» را می‌خوانید.

به گزارش آی‌فیلم، سریال «لحظه گرگ و میش» در قالب مرور زمان و تغییرات دوران به زیبایی معنای خانواده، عشق، رفاقت، صبر، وفاداری، جنگ و درد را ترجمه کرد.

این سریال، داستان خانواده‌ای گرم و نجیب و به شدت ایرانی و تقریبا پرجمعیت، اما خالی از حضور پدر در دهه ۶۰ خورشیدی است. قصه دختر جوان و سرزنده‌ای که در آستانه ۱۸ سالگی و با پیش گرفتن راه پدر و برادر بزرگش احسان، پا به دانشکده پزشکی می‌گذارد تا سر آغاز مرحله جدید و پر تلاطم زندگی‌اش باشد.

یاسمن با دارایی‌هایش که پدر بزرگی شیرین، مادری صبور و آرام و قوی، برادری بزرگتر و دو برادر دیگر که یکی سودای رفتن به خارج کشور را در سر دارد و دیگری به واسطه روحیه لطیفش درس پزشکی را نصفه رها کرده و به دنبال علاقه اش عکاسی و نقاشی رفته، عمه‌ای مطلقه که کم از مادر برای بچه‌های برادرش ندارد و دوستانی ناب و باوفا که همگی با داستان‌هایشان ما را بیشتر به عمق قصه می‌برند در خانه‌ای بزرگ و قدیمی جولان می‌دهد و به زندگی فخر می‌فروشد.

اما روی دیگر زندگی یاسمن، عشق پنهان و در سینه نهفته‌اش به دوست برادرش است، عشق پنهانی که گویا یک طرفه هم نیست و حامد هم مثل یاسمن به مانند تمام پسران و دختران آن دوران، زبان به دهان گرفته و سکوت کرده است؛ اما این تمام ماجرا نیست و یاسمن بی خبر از همکلاسی‌هایی که انتظارش را می‌کشند تا زندگیش را تغییر دهند و جنگی که بی هوا در می‌زند و سایه سیاهش را بر آرزوهای رنگین یاسمن پهن می‌کند…

المیرا دهقانی، فاطمه گودرزی، فرید سجادی حسینی، شهره سلطانی، حسام محمودی، علیرضا کمالی و لیلا بلوکات از جمله بازیگران این سریال هستند. 

بیشتر بخوانید:

«لحظه گرگ و میش» به آی‌فیلم رسید

ناگفته‌هایی از لحظه گرگ و میش

فصل دوم «لحظه گرگ و میش» ساخته می‌شود

ه خ / س م

نظر شما
ارسال نظر
نانا محمودی

سلام فیلم آقازاده را پخش کنید با تشکر میلاسی