پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3027
-
الف
+

مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری خواهیم داشت.

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری 24 ساعت گذشته ایران و جهان خواهیم انداخت.

به گزارش آی‌فیلم، فیلم‌های بخش‌های مختلف سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر در آستانه برگزاری به تفکیک اعلام شد. بر این اساس، در دو بخش رقابتی سینمای سعادت و جلوه‌گاه شرق به ترتیب ۳۰ و ۲۲ فیلم کوتاه و بلند از آثار داخلی و خارجی به رقابت خواهند پرداخت. در دیگر بخش‌های جشنواره به ترتیب در بخش «مستند زیر ذره‌بین» ۱۰ فیلم، در بخش «جشنواره جشنواره‌ها» ۲۰ فیلم، در بخش «شاخه‌های زیتون» ۸ فیلم، در بخش «نمایش ویژه» ۶ فیلم، در بخش «کلاسیک مرمت‌شده» ۱۵ فیلم، در بخش «مرور سینمای دانمارک» ۶ فیلم و در بخش «ژانر معاصر» ۵ فیلم روی پرده خواهد رفت.

کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان خانه تئاتر ایران، نهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران را با هدف شناسایی، معرفی و تقدیر از نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان ادبیات نمایشی در دی‌ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌کند.

۱۷ فیلم کوتاه حاضر در هفتمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی زوریخ (IFFZ) و چهار داور این بخش معرفی شدند. این دوره از جشنواره فیلم‌های ایرانی زوریخ، ۵ تا ۱۳ خرداد در سوییس برگزار می‌شود و برگزیدگان آن روز ۱۱ خرداد معرفی خواهد شد.

به لطف استقبال از نهمین قسمت از مجموعه فیلم‌های ترسناک «اره» در گیشه‌های پساکرونایی سینما، فروش جهانی این مجموعه سینمایی از مرز یک میلیارد دلار گذشت.

بیشتر بخوانید:

ببینید: آخرین قسمت از سرنوشت

نمایش فیلم کوتاه «درخت» در آی‌فیلم

فروش بلیت فیلم‌های راه‌یافته به جشنواره جهانی فجر

ا.ا / س.م

نظر شما
ارسال نظر