پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3037
-
الف
+

واکنش هنرمندان خارجی در حمایت از کودکان غزه

در پی حمله رژیم صهیونیستی به فلسطینیان غزه و کشتار کودکان این سرزمین، هنرمندان خارجی در ارتباط با این موضوع واکنش نشان دادند.

در پی حمله رژیم صهیونیستی به فلسطینیان غزه و کشتار کودکان این سرزمین، هنرمندان خارجی در ارتباط با این موضوع واکنش نشان دادند.

به گزارش آی‌فیلم، سامی یوسف خواننده عرب‌زبان در پیامی اینستاگرامی به کشته شدن کودکان در غزه اعتراض کرد.

وی گفت: ۶۱ کودک در ۱۰ روز اخیر در غزه کشته شده‌اند. آن‌ها تروریست نبودند. سرباز نبودند. بچه بودند.ادم التنانی یکی از آن‌ها بود. او ۴ سال داشت. آنها دیگر بیدار نمی‌شوند. اما ما باید این روند را متوقف کنیم. اسمشان را تکرار کنیم و به دیگران هم بگوییم.

سینمای جهان در هفته‌ای که گذشت

راجر واترز ترانه‌سرا و خواننده سرشناس حامی مردم فلسطین در پیامی از بلند کردن پرچم فلسطین پس از موفقیت لسترسیتی در فینال جام حذفی انگلیس حمایت کرد.

پس از پایان این مسابقه، ۲ بازیکن لسترسیتی در جشن قهرمانی این تیم پرچم فلسطین را به نشانه حمایت از مردم مظلوم این کشور در دست گرفتند و نسبت به حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس واکنش نشان دادند.

راجر وارتز گفت: با دیدن اینکه ۲ بازیکن جوان چنین در برابر ظلم و هتک حرمت انسان رژیم صهیونیستی موضع گرفتند قلبم از شادی پرید.

اخبار سینمای جهان را از اینجا پیگیری کنید.

بازیگر سریال «لوتر» جدیدترین بازیگری است که در روزهای اخیر از فلسطینی‌های بیگناهی که در غزه کشته می‌شوند دفاع کرده است.وی دیرور در اینستاگرام از قدرت‌های جهانی خواست پیش از اینکه آدم‌های بیشتری جان‌شان را از دست بدهند وارد عمل شوند.

البا نوشت: جان‌های زیادی همین حالا دارد از دست می‌رود؛ هرچند درست در برابر چشمان ما اتفاق نمی‌افتد.

ه خ / ص گ

نظر شما
ارسال نظر