پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5106
-
الف
+

ماجراهای غول بچه‌ای به نام سمندون در آی‌فیلم

مجموعه نمایشی «سمندون» را در صفحه کودک و نوجوان آی‌فیلم فارسی ببینید.

مجموعه نمایشی «سمندون» را در صفحه کودک و نوجوان آی‌فیلم فارسی ببینید.

به گزارش آی‌فیلم، مجموعه‌های تلویزیونی همیشه یکی از خاطره‌انگیزترین اتفاقاتی هستند که با دیدن آن‌ها یک دهه خاطره مرور می‌شود، مانند مجموعه نمایشی «سمندون» که در سال 1373 تولید شد و در هر بار بازپخش خاطرات دهه 70 را برای مخاطبان خود زنده می‌کند. 

این سریال ماندگار پس از یکسال تولید، در سال 1374 روی آنتن رسانه ملی رفت، به گفته برخی از بینندگان شخصیت اصلی آن "سمندون" که ظاهر نسبتا وحشتناکی داشت، تبدیل به کابوس بچه‌های دهه شصت شده بود.

در خلاصه داستان این سریال که زنده یاد داریوش اسدزاده، حمیده خیرآبادی و ناصر هاشمی و رشید اصلانی به ایفای نقش پرداخته بودند، آمده:

داستان سریال در مورد یک بچه غول به نام «سمندون» است که در زیر زمین خانه ای قدیمی زندگی می کند.در منزل عمه ( حمیده خیرآبادی ) زیرزمین اسرارآمیزی وجود دارد که برادرزاده عمه (ناصر هاشمی) می خواهد از آن استفاده کند. 

پسر جوانی در اتاق کوچکی از یک خانه قدیمی به اتفاق عمه و شوهر عمه اش آقای احمدی زندگی می کند. او درخواست می کند اتاق دیگری ، در زیرزمین خانه در اختیارش قرار دهند. عمه معتقد است اتاق مورد نظر ، محلی جادو شده است و تلاش می کند او را از این خواسته منصرف کند ، اما موفق نمی شود. بعد از اینکه به این زیرزمین پا می گذارد متوجه می شود که یک بچه دیو 2000 ساله در آنجا زندگی می کند و در انتظار رسیدن مادرش است.

بر اساس این گزارش، شبکه آی‌فیلم نوید این را می‌دهد که بزودی سریال‌های ویژه کودک و نوجوان بیشتری به درخواست و پیشنهاد شما بینندگان عزیز در صفحه ویژه کودک و نوجوان وب‌سایت آی‌فیلم فارسی بارگذاری کند. http://fa.ifilmtv.com/s/koodak بیننده این آثار به یاد ماندنی باشند.

شایان ذکر است که هزینه اینترنت برای تماشای این سریال‌ها در وبسایت آی‌فیلم، نیم‌ بهاست.

بیشتر بخوانید:

دانلود و مشاهده سریال زیر گنبد کبود

«باز مدرسم دیر شد» در آی‌فیلم

دو سریال خاطره انگیز در وبسایت آی‌فیلم

م ن / س م

نظر شما
ارسال نظر
امیر از مشهد

لطفا سمندون رو پخش کنید