پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4082
-
الف
+

آواز گنجشک‌ها در آی‌فیلم به صدا در می‌آید

فیلم سینمایی آواز گنجشک‌ها این هفته از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

فیلم سینمایی آواز گنجشک‌ها این هفته از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم، پنجشنبه این هفته، فیلم سینمایی آواز گنجشک‌ها به کارگردانی مجید مجیدی روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود. این فیلم سینمایی محصول سال ۱۳۸۶ است و توانست در سال ۲۰۰۹ به عنوان نماینده ایران در جشنواره اسکار حضور داشته باشد.

فیلم سینمایی آواز گنجشک‌ها به داستان مرد ساده و میانسالی به نام کریم می‌پردازد. او در یک مزرعه پرورش حیوانات کار می‌کند و شیفته شترمرغهاست و ارتباط روانی و عاطفی با آن‌ها برقرار کرده‌است. برحسب اتفاق یکی از شترمرغها از مزرعه فرار می‌کند. کریم چند روزی جستجو می‌کند، اما موفق به یافتنش نمی‌شود و در نتیجه از کار اخراج می‌شود. این بهانه‌ای می‌شود که برای اولین بار به شهر برود. در شهر از طریق مسافرکشی با موتورسیکلت امرار معاش می‌کند. در شهر با حوادث زیادی روبرو می‌شود و تجارب زیادی پیدا می‌کند. در کوران این حوادث، شاهد تحول کریم هستیم.

از ساخت و پخش این فیلم سینمایی حدود ۱۳ سال است می‌گذرد، اما این فیلم همچنان پرطرفدار است و در آن بازیگرانی چون؛ رضا ناجی، حامد آغازی، پویا صالحی، کامران دهقان، محمدرضا شیخی، شبنم اخلاقی، نشاط نظری و... به ايفای نقش پرداخته‌اند.

گفتنی است، فیلم سینمایی «آواز گنجشک‌ها» پنجشنبه ۲ اردیبهشت ماه، ساعت ۲۲ از آی‌فیلم فارسی پخش و در ساعت‌های‌ ۶ و ۱۴ روز جمعه بازپخش می‌شود.

دانلود فیلم سینمایی آواز گنجشک‌ها

م ن/ه خ

نظر شما
ارسال نظر