پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4437
-
الف
+

همه دانستی‌های سریال حورا

برای اطلاع از جزییات سریال‌های تلویزیون با وب‌سایت آی‌فیلم فارسی همراه باشید.

برای اطلاع از جزییات سریال‌های تلویزیون با وب‌سایت آی‌فیلم فارسی همراه باشید.

به گزارش آی‌فیلم، سریال ده قسمتی «حورا» به کارگردانی رضا کمالی و تهیه کنندگی جواد فرحانی و نویسندگی مهشید ابراهیمیان، این روزها به جای سریال «گاندو2» از آنتن شبکه سه سیما در حال پخش است.

سریال کوتاه «حورا» دارای مضمونی خانوادگی است و داستان آن حول محور زندگی خواهر و برادری می‌گردد که فرزندان‌شان بزرگ شده و حالا باید با چالش‌های بسیاری روبرو شوند.

فاطمه گودرزی، ایرج نوذری، مهروز ناصر شریف، عرفان ابراهیمی، مرجان قمری، ندا عقیقی، فرزاد حاتمیان، عاطفه سمرقندی، ندا عباسی، نوشین حسن زاده، حسام خلیلی نژاد و ضحی منفرد از بازیگران اصلی «حورا» هستند.

فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی متولد ١٩ تیر ۱۳۴۲ در تهران است. او دارای دیپلم اقتصاد بوده و همسر عبدالرضا گنجی کارگردان سینما است. فاطمه گودرزی نخستین بار در سریال «آیینه» به ایفای نقش پرداخت و اولین حضور خود در سینما را با بازی در فیلم «به خاطر همه چیز» در سال ۱۳۶۹ تجربه کرد. او تا کنون موفق به دریافت یک سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم «غزال» و دو نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول (۱۳۷۷) و نقش مکمل زن سال (۱۳۷۰) در جشنواره فیلم فجر شده‌ است.

ایرج نوذری

ایرج نوذری متولد ۷ اسفند ۱۳۴۲ در تهران و فرزند منوچهر نوذری است. او فارغ التحصیل رشته زبان‌شناسی در مقطع کارشناسی ارشد است. این بازیگر مطرح کشور نخستین بار در سال ۱۳۷۰، در دو فیلم «اوینار» و «آخرین تلاش» به ایفای نقش پرداخت و پس از توقفی ۱۲ ساله فعالیت در عرصه بازیگری را آغاز کرد. او در فاصله سال‌های ۸۲ تا ۸۶ در فیلم‌های بسیاری همچون «ملاقات با طوطی»، «فریاد در شب»، «باج خور»، «کافه ستاره»، «راز‌ها »، «این ترانه عاشقانه نیست»، «آکواریوم»، «عاشق» و «ملودی» بازی کرد.

مهروز ناصر شریف‌

مهروز ناصر شریف‌ متولد سال ۱۳۶۳ در لنگرود است. او دارای دیپلم طراحی صحنه و لباس و مدرک کارشناسی رشته بازیگری بوده و اولین بار سال ۸۴ بود که به عنوان مجری بازیگر در قسمت «کبوتر دات کام» برنامه نیمرخ حضور یافت. او در مجموعه تلویزیونی «قاب خاطره» بازی کرده است. همچنین در آثاری، چون «فرصتی دوباره» و «جبران» و «هیئت مدیره» به ایفای نقش پرداخته است.

عرفان ابراهیمی

عرفان ابراهیمی متولد ۱۱ مرداد سال ۱۳۶۷ در تهران است. او فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد سپس با بازی در تلویزیون شناخته شد. ابراهیمی علاوه بر بازیگری در مقام کارگردانی تئاتر هم فعالیت می‌کند. عرفان ابراهیمی در سریال‌های «آنام»، «وضعیت سفید»، «همه بچه‌های من»، «آب پریا» و «تا ثریا» نیز بازی کرده است.

مرجان قمری

مرجان قمری متولد ۱۳۶۰ در تهران است. او دارای مدرک کارشناسی تئاتر و کاردانی فیلمسازی بوده و بازیگری را سال ۷۷ با نمایش حسنک کجایی آغاز کرد، سپس  فعالیت خود را با بازی در نمایش آهوی از دست رفته در سال ۱۳۸۳ ادامه داد. قمری سال ۱۳۹۲  با فیلم «عصبانی نیستم» وارد سینما شود. این بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال «در حاشیه ۲»، «سایه بان» و «دروازه ساعات» نیز به ایفای نقش پرداخته است. گفتنی است، مرجان قمری موفق به دریافت جایزه بازیگری اول زن از جشنواره پلیس در سال ۱۳۸۳ و جایزه بازیگری اول زن از جشنواره کودک اصفهان در سال ۱۳۸۵ شده است.

 

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به مدیر فیلمبرداری: بهنام کریمی، برنامه ریز: مینا نیکو، منشی صحنه: پریسا تاج الدین، تیتراژ: مجید کاشانی، تدوین: پرهام وفایی، آهنگساز: محمد ابراهیمیان، طراح صحنه: سعید هنرمند، طراح لباس: شیده محمودزاده، طراح گریم: محمود دهقانی، مدیر صدابرداری: وحید دوزنده، جانشین تولید: پرویز کاظم لو و مدیر تولید: رایموند رسولی اشاره کرد.

لازم به ذکر است سریال «حورا» هر روز ساعت 20:45 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جایگزین پریا مشخص شد

سفر جادویی را در صفحه کودک آی‌فیلم ببینید

پیر داغر، بازیگری غریبه اما آشنا

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

الان که سریال های قشنگ ساخته نمیشه .لااقل شما سریال های قدیمی خاطره انگیز رو بازپخش کنید برامون منظورم قدیمی های بازپخش نشده بود نه قدیمی هایی که هزاربار پخش شدن مثل مسافری ازهند.این سریال ازبس پخش شده که حالمون بهم می خوره ازش .چراسریال غرییه ساخته جواد اردکانی.همسفر.کاشانه.راه سوم.وکلای جوان وغیره رو پخش نمی کنید