پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3936
-
الف
+

مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری خواهیم داشت.

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری ۲۴ ساعت گذشته ایران و جهان خواهیم انداخت.

به گزارش آی‌فیلم، فیلم سینمایی «خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی از ۱۴ ماه می (جمعه ۲۴ اردیبهشت) در سینماهای اسپانیا به نمایش عمومی در می‌آید.

* ۹ مستند انیمیشن سرگذشت مفاخر ایران با مشارکت معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید و در اختیار مراکز کانون در سراسر کشور قرار گرفت. این مجموعه شامل زندگی بزرگانی چون شهید حاج‌قاسم سلیمانی، شهید مصطفی چمران، علامه طباطبایی، حافظ، امیرکبیر، زکریای رازی، پروفسور محمود حسابی، ابوعلی سینا و پروین اعتصامی است؛ و روایتی مختصر و مستندگونه از زندگی آن‌ها با استفاده از انیمیشن ارائه می کند.

* با رایزنی حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی با ستاد ملى مبارزه با کرونا مقرر شد تا سینماها از دسته مشاغل گروه سوم به گروه دوم منتقل شود؛ و این بدان معناست که در وضعیت نارنجی، سالن‌هاى سینما اجازه فعالیت با حفظ کامل پروتکل‌های بهداشتی را خواهند داشت. بر همین اساس، سینما‌ها در مناطق نارنجی از عصر روز گذشته مورخ یازدهم فروردین، بار دیگر آغاز به کار کردند.

* آکادمی علوم و هنرهای سینمایی، محل‌هایی از اروپا را برای برگزاری مراسم اسکار اضافه می‌کند. بدین ترتیب، برای آن دسته از نامزدهای اسکار که به دلیل بحران کرونا قادر به مسافرت به آمریکا نیستند، محل‌هایی در شهرهای لندن و جاهای دیگر برای برگزاری مراسم اسکار اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

ادامه فاجعه در گیشه فیلم‌های نوروزی

تدارک ویژه آی‌فیلم برای روزهای پایانی تعطیلات

جایگزین «روزگار خوش حبیب آقا» مشخص شد

ا.ا/ ا.ز

نظر شما
ارسال نظر