پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3271
-
الف
+

فصل سوم روزگار جوانی مقابل دوربین

اصغر توسلی فصل سوم سریال خاطره‌انگیز «روزگار جوانی» را بعد از سال‌ها مقابل دوربین برد.

اصغر توسلی فصل سوم سریال خاطره‌انگیز «روزگار جوانی» را بعد از سال‌ها مقابل دوربین برد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از صبا، مجموعه تلویزیونی روزگار جوانی برای اولین بار در سال 1377 به کارگردانی اصغر توسلی و شاپور قریب با فیلمنامه‌ای به قلم اصغر فرهادی روی آنتن شبکه پنج سیما رفت و پس از آن نیز در سال 1378 دومین فصل این سریال به نویسندگی علی اکبر محلوجیان و فرهاد نقدعلی ساخته و دوباره از همان شبکه پخش شد.

بر اساس این گزارش، چندی پیش مصطفی رضوانی مدیرگروه فیلم و سریال شبکه پنج در گفت‌وگویی از ساخت سری جدید سریال «روزگار جوانی» خبر داد و گفت که قصه فصل سوم این سریال به دغدغه‌های جوانان دهه 70 و 80 می‌پردازد.

همچنین شنیده‌ها حاکی بر آن است که فصل سوم این سریال امروز 26 بهمن‌ماه در تهران کلید خورده و قرار است در 30 قسمت روی آنتن شبکه پنج سیما برود.

اصغر توسلی کارگردان و تهیه‌کننده دو فصل پیشین «روزگار جوانی» کارگردانی فصل سوم را نیز به تهیه‌کنندگی سپهر محمدی برعهده دارد.

گفتنی است تا امروز اسامی بازیگران جدید این مجموعه تلویزیونی منتشر نشده است و بزودی اسامی بازیگران و عوامل سریال اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

یادی از سریال «روزگار جوانی»

اختصاصی: خاطره‌بازی با «روزگار جوانی»

م ن / س م

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

واقعا یادش بخیر😍😍😍.کاش سریال های قدیمی هم پخش کنید.این خیلی بی انصافیه که همش سریال های تکراری پخش کنید .چی میشه قدیمی هم پخش کنید..منظورم سریال های قدیمی دهه 60 .70.و80 هست .اونایی که اصلا پخش نشدن یا کمتر پخش شدن.