پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
1364
-
الف
+

صباغ‌زاده:ترجیح بازیگران ما نقش‌های کلیشه است

کاوه صباغ‌زاده کارگردان فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبی» درباره دومین ساخته بلند سینمایی خود می‌گوید.

کاوه صباغ‌زاده نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبی» درباره دومین ساخته بلند سینمایی خود می‌گوید.

به گزارش آی‌فیلم، در اولین قسمت از برنامه تلویزیونی «سینما آی‌فیلم» گفت‌وگویی با کاوه صباغ‌زاده کارگردان و نویسنده فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبی» و پدرش مهدی صباغ‌زاده تهیه‌کننده این فیلم سینمایی داشتیم.

فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبی» پس از فیلم «ایتالیا، ایتالیا» دومین تجربه فیلم سینمایی بلند "کاوه صباغ‌زاده" است، که به عنوان اولین فیلم سینمایی در نخستین روز جشنواره فیلم فجر برای اهالی رسانه و منتقدان به نمایش درآمد. 
کاوه صباغ‌زاده کارگردان و نویسنده این فیلم سینمایی، در پاسخ به سوال معیار و نحوه انتخاب بازیگران برای بازی در فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبی» گفت: متأسفانه برخی از بازیگران علاقه‌ای به ریسک پذیری و انتخاب نقش‌های جدید ندارند و ترجیح می‌دهند نقش‌هایی که پیش از این خوب بازی کردند را دوباره تکرار کنند، برای همین انتخاب ما در این فیلم سینمایی بازیگران جدید و کمتر دیده شده بود.

بیشتر بخوانید:

آی‌فیلم روایتگر جشنواره فجر ۳۹

ایده فیلم رمانتسیم عماد و طوبی از کجا آمد؟

«سینما آی‌فیلم» به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی کشورمان از جمله جشنواره فیلم فجر می‌پردازد و نگاهی به فیلم‌های در حال اکران در سینمای ایران دارد. 

برنامه تلویزیونی «سینما آی‌فیلم»، در ایام جشنواره فیلم فجر هر شب ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود و تکرار آن ساعت ۰۷:۳۰ صبح و 19:30 بعد از ظهر پخش می‌شود.

م ن/ه خ

نظر شما
ارسال نظر