پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
1707
-
الف
+

گروگان‌گیری امین حیایی در کافه

سریال «آسمان من» با هنرنمایی امین حیایی را امروز در شبکه آی‌فیلم مشاهده کنید.

سریال «آسمان من» با هنرنمایی امین حیایی را امروز در شبکه آی‌فیلم مشاهده کنید.

به گزارش آی‌فیلم، در یازدهمین قسمت از مجموعه تلویزیونی «آسمان من» به کارگردانی "محمدرضا آهنج" شاهد گروگان‌گیری "امین حیایی" خواهید بود. 

در این قسمت از سریال می‌بینید که "طوفان" تحت تعقیب منافقین قرار می‌گیرد، از محل کارش اخراج می‌شود و صاحب‌خانه او را جواب می‌کند. بعد از این اتفاق‌ها او از خانه بیرون می‌زند و یک کافه را با مشتری‌هایش گروگان می‌گیرد و ... .

نقش طوفان را «آسمان من» چه کسی بازی کرد؟

سریال پلیسی «آسمان من» در سال ۱۳۹۳ تولید شده و فیلمنامه آن را هومان فاضل به نگارش درآورده است. این سریال روایتگر داستان یک گروه تروریستی متشکل از احسان، مهران، طوفان و نسیم است که در سال ۱۳۶۳ پس از چند ماه برنامه‌ریزی، هواپیمای شرکت ایران‌ایر را که از شیراز عازم تهران است می‌ربایند. آنها پس از ربودن هواپیما اعلام می‌کنند عضو سازمان منافقین هستند و هواپیما را در اختیار دارند. هواپیماربایان درخواست فرود در فرودگاه پاریس را مطرح می‌کنند و پس از کش و قوس‌های فراوان هواپیما با عبور از مرزهای ایران، برای سوخت‌گیری در فرودگاه کویت به زمین می‌نشیند و ... .

در این سریال بازیگرانی چون دانیال حکیمی، حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، امین حیایی، حامد بهداد، پژمان بازغی، سروش صحت، رحیم نوروزی، الهام چرخنده، سودابه بیضایی و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال «آسمان من» هر روز  ساعت ۱۶:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های ۰۰:۰۰ و ۰۸:۰۰ روی آنتن می‌رود.

م ن / س م

نظر شما
ارسال نظر