پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
1409
-
الف
+

مدیر مدرسه به این جوونی مگه داریم؟!

دومین قسمت سریال «سلام آقای مدیر» امروز از آی‌فیلم پخش می‌شود.

دومین قسمت سریال «سلام آقای مدیر» را می توانید امروز از شبکه آی‌فیلم تماشا کنید. 

به گزارش آی‌فیلم، قسمت دوم مجموعه تلویزیونی «سلام آقای مدیر» به کارگردانی "علیرضا توانا" امروز با معرفی "امیرعلی صدرا" به مسئولان مدرسه روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود.

در این قسمت از سریال خواهید دید "صدرا" که شاهد اتفاقات درگیری در مدرسه بود، به دنبال ماجرا تا بیمارستان می‌آید و با دوست قدیمی خودش که الان یکی از معلم‌های مدرسه است آشنا می‌شود و ....

داریوش فرهنگ، کاظم بلوچی، علی اوسیوند، روزبه حصاری، ایوب آقاخانی، سمند جاهدی، اتابک نادری، ارسلان قاسمی، سوگل طهماسبی، سیما خضرآبادی و... از جمله بازیگران این سریال هستند.

در خلاصه داستان «سلام آقای مدیر» آمده است: شخصیت محوری این مجموعه فردی به نام امیرعلی صدر است که به مدیریت دبیرستانی گماشته می‌شود که همه آن را تبعیدگاه می‌نامند. او که به علت فوت همسرش در شرایط روحی نامناسبی به سر می‌برد، خیلی زود درمی‌یابد برای جلوگیری از تعطیلی مدرسه نیازمند ایجاد اعتماد، وفاق و همدلی میان دانش‌آموزان، همکاران و اهالی محل است. کاری که در ابتدا غیرممکن به نظر می‌رسد، ولی با تلاش او و مسئولیت‌پذیری همگان به باز ماندن درهای مدرسه می‌انجامد.

گفتنی است، سریال «سلام آقای مدیر» هر روز ساعت ۱۷ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن روز بعد در دو نوبت ۱ بامداد و ۹ صبح روز بعد خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

سریال «سلام آقای مدیر» در پایان راه

«سلام آقای مدیر» روی آنتن تلویزیون می‌رود

فیلمبرداری «سلام آقای مدیر» در مسیر پایان

م ن/ ا ز

نظر شما
ارسال نظر