پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
1480
-
الف
+

امروز ببینید: درگیری جنگلبانان با شکارچیان

چهاردهمین قسمت از سریال «خانواده دکتر ماهان» را امروز در شبکه آی‌فیلم مشاهده کنید.

چهاردهمین قسمت از سریال «خانواده دکتر ماهان» را امروز در شبکه آی‌فیلم مشاهده کنید.

به گزارش آی‌فیلم، امروز در چهاردهمین قسمت از مجموعه تلویزیونی «خانواده دکتر ماهان» به کارگردانی راما قویدل، خواهید دید: با اینکه در فصل بهار و تابستان شکار ممنوع است، اما شکارچیان وارد منقطه ممنوعه جنگل شدند و دردسرهای جدید جنگلبانان شروع می‌شود، اتفاقی که باعث درگیری چند جوان جنگلبان با شکارچیان شده و آن‌ها را تا مرز .... 

بیشتر بخوانید:

اختلاف نیلوفر و ماهان شروع شد

نگاهی به سریال خانواده دکتر ماهان

آنچه در اولین قسمت خانواده دکتر ماهان خواهید دید

«خانواده دکتر ماهان» برای اولین بار در سال ۱۳۹۸ روی آنتن رفت. این سریال داستانی است در ستایش زندگی و خوشبختی خانوادگی؛ داستانی که مخاطبش را به ساده زیستی داوطلبانه دعوت می‌کند؛ این مجموعه روایتگر نگاهی تازه و الهام بخش در جهت تشویق جسارت تغییر و شکستن عادت‌هایی است که انسان امروز را تنهاتر از همیشه، خسته و ملول کرده‌است. از منظر دکتر ماهان زندگی یک راه نرفته و ناشناخته است از همین رو امیر عطش و التهابی دارد تا همسر و فرزندان نوجوانش را با خود در ماجراجویی شنیدن نوای اسرارآمیز طبیعت و پاسداری از زیست بوم همراه کند.

امین زندگانی، لاله اسکندری، شیوا ابراهیمی، ارسطو خوش‌رزم، بهرام شاه محمدلو، سعید امیرسلیمانی، رویا افشار و شهروز ابراهیمی از جمله بازیگران این سریال پربازیگر هستند.

سریال «خانواده دکتر ماهان» هر روز ساعت ۱۷ از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و بازپخش آن نیز در دو نوبت ۱ بامداد و ۹ صبح روز بعد خواهد بود.

م ن/ه خ

نظر شما
ارسال نظر