پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2733
-
الف
+

مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری خواهیم 24 ساعت گذشته خواهیم داشت.

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری 24 ساعت گذشته خواهیم داشت.

به گزارش آی‌فیلم، دفتر موسیقی معاونت امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته پایانی آذرماه مجوز ۱۲۷ تک آهنگ و ۱۱ آلبوم موسیقی را صادر کرد. آلبوم‌های «هزار هیچ» به خوانندگی و آهنگسازی حامد بهداد، «دقیقه ها» با صدا و آهنگ «مسعود سعادتمند»، «حرف بی حروف» به آهنگسازی تینا لاجوردیان از جمله آلبوم هایی هستند که در هفته پایانی آذر ماه مجوز انتشار گرفتند.

دبیرخانه یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، اسامی آثار راه‌یافته به بخش مسابقه «نماهنگ»، «فیلم ما»، «برنامه تلویزیونی، کلیپ و موشن گرافیک»، «تلویزیون اینترنتی»، «پویانمایی» و «نقد، مقاله و پژوهش‌ سینمایی»، «فیلمنامه» و بخش «قاب اول» را اعلام کرد. افتتاحیه این دوره از جشنواره مردمی فیلم عمار، 11 دی به صورت تلویزیونی انجام خواهد شد.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول تا ششم بهمن برگزار خواهد شد. ضوابط حضور و شرایط ثبت نام ناشران همزمان با شروع ثبت نام در این هفته اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

با بازیگران مدینه بیشتر آشنا شوید

آی‌فیلم امروز میزبان بیگانه با خود است +آنونس

جدیدترین سریال آی‌فیلم در صفحه کودک و نوجوان

داوران بخش تئاتر خیابانی دومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی معرفی شدند. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده پرویز فلاحی‌پور، نصرالله قادری و شکرخدا گودرزی داوری آثار بخش تئاتر خیابانی جشنواره تئاتر سردار آسمانی را بر عهده خواهند داشت. این جشنواره از ۱۰ تا ۱۵ دی در کرمان برگزار می‌شود.

فیلم «شاهین» به کارگردانی سالار طهرانی تندیس بهترین فیلمنامه بلند سینمایی از جشنواره «لیفت ایندیا» هندوستان را از آن خود کرد. «شاهین» در این جشنواره با فیلم‌هایی از آلمان، آمریکا، فرانسه، هندوستان و بیش از ۵۰ کشور دیگر در بخش‌های بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه سینمایی رقابت کرد.

پیکر زنده‌یاد اصغر عبداللهی از فیلمنامه‌نویسان مطرح و باسابقه سینمای ایران امروز دوشنبه، هشتم دی‌ماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

ا.ا / ط.ه

نظر شما
ارسال نظر