پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4172
-
الف
+

بازی کارگردان «شنای پروانه» در «آزادی مشروط»

کارگردان فیلم موفق «شنای پروانه» یکی از بازیگران اصلی فیلم «آزادی مشروط» است.

محمد کارت، کارگردان فیلم موفق «شنای پروانه» یکی از بازیگران اصلی فیلم آخر هفته آی‌فیلم است.

به گزارش آی‌فیلم، فیلم سینمایی «آزادی مشروط» پنجشنبه 13 شهریورماه ساعت 23 از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

محمد کارت در مصاحبه‌ای درباره نقشش در فیلم «آزادی مشروط» گفته است "نقشم بسیار متفاوت بود و به دلیل تنوع در بازی این پیشنهاد را پذیرفتم؛ نقش یک فرد افغان را بازی می کنم که دانشجوی رشته روانشناسی است. زمانی که تئاتر بازی می کردم شخصیت فردی افغان را بازی کرده بودم و از قبل به این گویش آشنایی داشتم. از وقتی که قرار شد این نقش را بازی کنم تلاش کردم لهجه قومیت افغان را یاد بگیرم و برای مخاطب باورپذیر باشم. اوایل کار مهکام از مشاور افغانی که در سفارت افعانستان کار می کرد دعوت کرد تا این گویش را به من آموزش دهد."

حسین مهکام کارگردان این فیلم نیز درباره انتخاب محمد کارت برای بازی در نقش «آصف» گفت: "نمی‌خواستم نقش آصف با وجود افغانی بودنش لهجه داشته باشد و دوست نداشتم نخستین فیلمم به دام کلیشه بیفتد، من گمان نمی کردم این کار شدنی باشد ولی محمد کارت پس از گذشت کمتر از ۴۸ ساعت با لهجه افغانی پیش من آمد. از او تست گرفته شد و آنقدر لهجه‌اش خوب بود که من هم قبول کردم آصف باید لهجه داشته باشد."

حسین مهکام درباره ایده شکل گیری فیلمنامه «آزادی مشروط» گفت: "۴ سال پیش داستان اولیه را نوشتم در جلساتی که با کیانوش عیاری به عنوان مشاور داشتم فکر کردم این فیلمنامه می تواند قصه خوبی داشته باشد. با گذشت زمان با اجازه آقای عیاری تغییراتی در داستان صورت گرفت که تبدیل به نسخه سینمایی شد."

جمله مسعود سلامی، فیلمبردار «آزادی مشروط» درباره همکاری اش با حسین مهکام نیز از آن جملاتی است که خیلی خبرساز شد: "سابقه همکاری ۱۳ ساله با مهکام باعث شد فیلمبرداری «آزادی مشروط» را قبول کنم، من و مهکام با هم «آدم» شدیم، به «بیست» رسیدیم، «هیچ» را تجربه کردیم و امروز به «آزادی مشروط» رسیدیم."

تکرار فیلم سینمایی «آزادی مشروط» جمعه ساعت 7 و 15 خواهد بود. رامبد جوان، هنگامه قاضیانی، شاهرخ فروتنیان، حسین پاکدل، علیرضا آقاخانی، علیرضا مظفری، محمد کارت، محمد علی کیانی، بهاران بنی احمدی و میثم غنی زاده بازیگران این فیلم سینمایی پلیسی هستند. 

ب س/ ا ز  

آزادی مشروط پنجشنبه در آی‌فیلم

آنونس فیلم آزادی مشروط

تیزر فیلم شنای پروانه

نظر شما
ارسال نظر