پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5393
-
الف
+

بازیگرانی که در حین ساخت سریال از دنیا رفتند

در این مطلب با بازیگرانی که در حین ساخت سریال از دنیا رفتند، آشنا می شویم.

 در این مطلب با بازیگرانی که در حین ساخت سریال از دنیا رفتند، آشنا می شویم.

به گزارش خبرنگار آی‌فیلم، در این سال‌ها بازیگرهای بسیاری بودند که حین بازی در یک سریال به دلیل اتفاق یا سانحه‌ای از میان ما رفتند و نقش‌هایی که ایفا می‌کردند را نیمه کاره گذاشتند. در این گزارش قصد داریم مروری کنیم به بازیگرانی که درحین ساخت سریال یا فیلمی از دنیا رفتند.

پوپک گلدره : در حالی که سریال نرگس بسیار پر بیننده شده بود و بینندگان پر و پا قرصی را پیدا کرده بود پوپک گلدره بازیگر نقش اصلی این سریال با ماشین شخصی برای مسافرت قصد سفر به شمال کشور را داشت در جاده تصادف کرد و به کما رفت ستاره اسکندری جایگزین او در سریال شد پوپک گلدره چند ماه بعد دار فانی را وداع گفت.

حسین پناهی : او زمانی که در سریال روزگار قریب به کارگردانی کیانوش عیاری به ایفای نقش می‌پرداخت به علت ایست قلبی در گذشت.

سیروس گرجستانی : در سال های اخیر سریال های زیادی را بازی کرده است. ماندگارترین نقش او برای مخاطبان سریال «متهم گریخت» و نقش هاشم آقاست. او در حال بازی در سریال شرم بود که به علت سکته قلبی دار فانی را وداع گفت.

انوشیروان ارجمند : از بازیگران کارکشته و قدیمی تلویزیون زمان بازی در سریال بزم آخر به علت ناراحتی قلبی درگذشت.

مهین شهابی : در حال بازی سریال وضعیت سفید بود که به علت تومور مغزی دیده از جهان از فرو بست.

علی آزاد : بازیگر سریال امام علی به کارگردانی داود میر باقری در زمان ساخت این سریال دار فانی را وداع گفت.

احمد آقالو : از بازیگران حرفه ای تیاتر که نقش کاتب در سریال سلطان و شبان در خاطر بسیاری از مخاطبان مانده است زمان بازی در سریال «یک مشت پر عقاب» از دنیا رفت .

 

ه خ/ ص گ

نظر شما
ارسال نظر