پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4553
-
الف
+

دیدگاه و نظرسنجی هفتگی آی‌فیلم منتشر شد

تازه‌ترین دیدگاه و نظرسنجی آی‌فیلم فارسی به همراه نتایج نظرسنجی قبلی منتشر شد.

در تازه‌ترین دیدگاه و نظرسنجی آی‌فیلم فارسی، از سریال «دردسر والدین» و همچنین از عوامل موثر در بالا رفتن محبوبیت بازیگران سوال کردیم. 

به گزارش آی‌فیلم، سوال جدید بخش دیدگاه با عنوان: «اگر جای فرزندان شخصیت‌های اصلی سریال دردسر والدین بودید، چه تصمیمی برای زندگی خود می‌گرفتید و چرا؟» منتشر شد.

برای پاسخ‌ به این سوال، می‌توانید با مراجعه به بخش «دیدگاه شما» در وب‌سایت آی‌فیلم فارسی و یا ارسال پیام به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۹۸، جواب‌‌های‌تان را به اشتراک بگذارید.

همچنین، در تازه‌ترین نظرسنجی آی‌فیلم فارسی پرسیده شد: «کدام عامل را در محبوبیت بازیگران موثرتر می‌دانید؟»؛ که گزینه‌های مطرح شده برای این نظرسنجی به ترتیب زیر است:

۱- مهارت در بازیگری

۲- مردمی بودن

۳- چهره و شیک‌پوشی

۴- بازی در نقش ماندگار

این نظرسنجی به مدت یک هفته آغاز شده و علاقمندان برای شرکت در آن می‌توانند عدد گزینه مورد نظر خود را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۹۸ ارسال کنند؛ یا با مراجعه به بخش نظرسنجی وب‌سایت آی‌فیلم فارسی، به گزینه مورد نظر خود رای دهند.

شایان ذکر است، در نظرسنجی قبلی شبکه آی‌فیلم درباره بازی ماندگار زنده‌یاد محمدعلی کشاورز در سریال‌های مختلف پرسیده شد؛ که از میان گزینه‌های مطرح شده، سریال پدرسالار با بیش از ۴3.5 درصد آرا، در صدر قرار گرفت. نتایج کامل نظرسنجی قبلی در تصویر زیر قابل رویت است.

ا.ا

نظر شما
ارسال نظر
داریوش هاشمی

ضمن سلام به تمام دست اندرکاران ای فیلم لطفا اگه امکانش هست سریال سربداران و سلطان شبان رو پخش کنید

زهرا کنگرلواز ورامین

باسلام خدمت زحمت کشان شبکه آی فیلم می خواستم بگم که لطفاً سریال بانوی عمارت رو پخش کنید

مینا

باسلام به آی فیلمی ها.من در نظر سنجی این هفته به آقای ((امیر کاظمی)) رای میدهم واقعا ایشون مهارت در بازیگری را دارند . ممنون