پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4886
-
الف
+

اعلام رسمی فیلم‌های منتخب کن 2020

فهرست رسمی فیلم‌های منتخب جشنواره بین‌المللی فیلم کن ۲۰۲۰ اعلام شد.

مسئولان برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کَن، فهرست رسمی فیلم‌های منتخب هفتادوسومین دوره این رویداد سینمایی را اعلام کردند.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از ایرنا، تیری فرمو (Thierry Fremaux) دبیر جشنواره کن شب گذشته (چهارشنبه 14 خرداد) فهرست رسمی فیلم‌های منتخب این جشنواره که به دلیل شیوع کرونا لغو شده بود، را اعلام کرد. این فهرست متشکل از ۵۶ فیلمی که با برچسب کن ۲۰۲۰ در جشنواره‌هایی چون تلوراید، تورنتو، ساندنس یا کن ۲۰۲۱ نمایش داده خواهند شد. 

آنچه فهرست امسال جشنواره کن را از دوره‌های دیگر متمایز می‌کند، حضور برجسته آثار کارگردانان آماتور و زنان است. از ۵۶ فیلم فهرست امسال ۱۶ مورد اثر کارگردانان زن است که آن را بازتابی از حرکت این جشنواره سینمایی به سمت برابری جنسیتی تعبیر می‌کنند. 

اعزام فرانسوی از وس اندرسون، تابستان ۸۵ ساخته فرانسوا اوزون، مادران واقعی از نائومی کاواسی، صخره عاشقان و مانگرو از استیو مک کوئین، یک دور دیگر از توماس مینت برگ، دی ان ای از مایون، حرف آخر ساخته جاناتان نوسیتر، بهشت: پیش به سوی سرزمین خوشبختی ساخته هونگ سانگ-سو، شبه جزیره از یون سانگ-هو از جمله آثار شاخص حاضر در این فهرست هستند.

ا.ا

نظر شما
ارسال نظر