پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4874
-
الف
+

فراخوان مسابقه مطبوعاتی خانه تئاتر منتشر شد

انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر، فراخوان سالانه خود را منتشر کرد.

انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر، فراخوان نوزدهمین مسابقه مطبوعاتی سالانه خود را منتشر کرد.

به گزارش آی‌فیلم، علاقه‌مندان و فعالان عرصه مطبوعات، سایت‌ها و خبرگزاری‌ها در حوزه تئاتر می‌توانند همچون دوره‌های پیشین، آثار خود، را در بخش‌های گزارش، گفت‌وگو، یادداشت، نقد، مقاله، ترجمه و عکس به نشانی پستی این انجمن واقع در تهران، صندوق پستی ۱۶۴- ۱۵۶۱۵ (محمدرسول صادقی) ارسال کنند.

از متقاضیان شرکت در این مسابقه خواسته شده است که ابتدا فرم مربوطه را تکمیل و سپس با پیوست کردن آثار خود داخل یک پاکت و با درج مشخصات فردی، نشانی کامل محل سکونت و تلفن‌های ثابت و همراه بر روی آن، برای این انجمن ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار متقاضیان تا پایان وقت اداری ۱۰ تیر ۱۳۹۹ است و آثار متقاضی شرکت در این مسابقه حتماً باید در طول سال ۱۳۹۸ منتشر شده و دارای امضا یا همان نامِ نویسنده باشند.

انجمن منتقدان،نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر امسال نیز همچون سال گذشته، با نیت حمایت از فعالیت های پژوهشی درحوزه تئاتر، پژوهش و یا پژوهشگر ممتاز سال ۱۳۹۸ را از طریق رصد هیأت مدیره انجمن انتخاب و در مراسم سالانه انجمن مورد تقدیر قرار خواهد داد. اعلام نتایج قطعی این مسابقه، همزمان با مراسم سالیانه انجمن که زمان و مکان برگزاری آن متعاقباً اعلام می‌شود، خواهد بود.

ب س/ ا ز

نظر شما
ارسال نظر