پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3866
-
الف
+

ماموریت دارم حال دل شما را خوب کنم

علیرضا شجاع نوری با اشاره به سریال «سلمان فارسی»، از پیشنهاد بازی در نقش "مختار" گفت.

علیرضا شجاع نوری شب گذشته ۱۹ اردیبهشت از پیشنهاد بازی در نقش مختار در سریال «مختارنامه» گفت.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی «باغ رمضان»، شب گذشته علیرضا شجاع نوری بازیگر سینما مهمان برنامه باغ رمضان بود و در ابتدا درباره نهادینه شدن او در نقش های تاریخی و مذهبی گفت: بیشتر قسمت است، ضمن اینکه مدیر برنامه ای دارم که از او خواسته ام فیلمنامه هایی را که به من پیشنهاد می شود بخواند و اگر به من نزدیک است آن‌ها را پیشنهاد کند و خیلی خوشحالم که اتفاق می افتد.

شجاع نوری درباره سریال «سلمان فارسی» توضیح داد: درباره این سریال سوال زیاد دارم و تا جواب هایم را نگیرم نمی توانم به سوالی جواب بدهم. تولید سریال «سلمان فارسی» چند ماهی است که شروع شده، اما این روزها به دلیل کرونا تصویربرداری آن با وقفه ایجاد شده است. دوستان در حال تدارکات کارهای فنی پشت صحنه هستند تا بعد از پایان قرنطینه کار از سر گرفته شود.

این بازیگر در پاسخ به این سوال که اگر امکانش را داشت در شرایط امروز چگونه حال دل مردم را خوب می‌کرد، بیان کرد: همه آسمان، زمین و کهکشان ها خلق شدند که حال دل من خوب شود، من هم ماموریت دارم که حال دل شما را خوب کنم و برعکس. اگر در این جهت حرکت کنیم و هرکسی به اندازه دستی حرکت دهد این کشتی جلو می رود.

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر