پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2530
-
الف
+

سریالی که فراموش نمی‌شود...

بنا به درخواست‌های مکرر بینندگان آی‌فیلم، پدرسالار از شنبه روانه آنتن آی‌فیلم می‌شود.

بنا به درخواست‌های مکرر بینندگان آی‌فیلم، پدرسالار از شنبه روانه آنتن آی‌فیلم می‌شود.

پدرسالار شاید یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین سریال‌های کل تاریخ تلویزیون باشد. اگر حداقل 25 سال سن دارید محال است که این سریال را ندیده باشید یا راجع به آن نشنیده باشید. از بازی‌های بی‌نظیر آن که با حضور اسطوره‌هایی چون محمدعلی کشاورز، جمیله شیخی، حمیده خیرآبادی ماندگار شده گرفته، تا داستان خانوادگی و  رئال آن و لوکیشن چشم‌نوازش همه باعث خلق شاهکاری شده که با حافظه جمعی همه ایرانی‌ها گره خورده.

احتمالاً یکی از بارزترین ویژگی‌های این سریال که در ذهن همه ما نقش بسته، خانه‌ای بزرگ و باصفا است که یک حوض دارد و چندین اتاق حول آن؛ ایده‌آل‌ترین تصویری که ممکن است کسی درباره یک خانه تیپیکال سنتی تهرانی داشته باشد.

فضای خلق شده در این مجموعه که "خانواده‌ی بزرگ" را به هم پیوسته و در کنار هم، پای سفره‌های طولانی و شلوغ نشان می‌دهد، مخاطب ایرانی را که نظام ارزش‌گذاری‌اش بر ارج نهادن به خانواده استوار شده، حسابی تحت تاثیر قرار می‌دهد، به طوری که هر بیننده‌ای با کمال اشتیاق ترجیح می‌دهد با یکی از این شخصیت‌ها همزادپنداری کند و حداقل در زمان تماشای سریال از لذت با هم بودن بهره ببرد.

شخصیت‌های این سریال آنقدر برای مردم زنده و واقعی‌اند که بازیگرهای آن هنوز هم بعد از گذشت 25 سال با نامی که در آن مجموعه داشتند بین مردم شناخته می‌شوند.

با وجود اینکه این سریال مدت‌هاست بر روی وب‌سایت شبکه آی‌فیلم قابل دسترسی است، اما بینندگان محترم آی‌فیلم هنوز هم دوست دارند این مجموعه را از تلویزیون و همزمان با سایر هم‌وطنان خود تماشا کنند. از همین رو شبکه آی‌فیلم تصمیم گرفته است تا برنامه‌های نوروزی خود را- که با توجه به مساله کرونا و در خانه ماندن مردم اهمیت صدچندان یافته - با پخش این سریال خاطره‌انگیز شروع کند.

مجموعه «پدرسالار» از شنبه 24 اسفند، هر شب ساعت 20 مهمان خانه آی‌فیلمی‌ها خواهد شد و تکرار آن را می توانید هر روز ساعت 4 و 12 مشاهده فرمایید.

ب س

نظر شما
ارسال نظر