پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5692
-
الف
+

ادامه تصویربرداری سریال «میان‌بر»

تصویربرداری ۱۲ قسمت  از سریال «میان‌بر» به کارگردانی امیر فتوحی  همزمان با پخش ادامه دارد.

 تاکنون ۱۲ قسمت  از سریال «میان‌بر» به کارگردانی امیر فتوحی تصویر برداری شده است.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از خبرگزاری سینماپرس، محمد صالحیان  تهیه‌کننده سریال «میان بر» توضیح داد: «میان بر» یک مجموعه ۹۰ قسمتی است که در فاز نخست، ۳۰ قسمت از آن تولید و برای پخش از رسانه ملی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: محور اصلی مجموعه «میان بر»، انتخاب صحیح در موضوعات مختلف و مراحل گوناگون زندگی از جمله انتخاب همسر، انتخاب شغل و ... است. موضوع این سریال در قالب داستان‌هایی که برای چند خانواده ساکن در یک آپارتمان رخ می‌دهد روایت خواهد شد.

صالحیان با اشاره بازیگران سریال طنز «میان بر» گفت: غلامرضا نیکخواه، کمند امیر سلیمانی، محمود جعفری، سیاوش چراغی ‌پور، شهین تسلیمی، حمید نیک نبرد، آرش نوذری، اشکان اشتیاق، امیر نوری و مرضیه صدرایی بازیگران این مجموعه هستند.

صالحیان با اشاره به تیم نویسندگی سریال «میان بر» گفت: طراح سریال حمید برزگر است و نیما حسن نیا، پیمان جزینی، شاهرخ باقری نژاد، داریوش رعیت، داود روستا و سیاوش چراغی نیا تیم نویسندگان «میان بر» هستند.

صالحیان با اشاره تولید همزمان با پخش این سریال یاد آور شد: یکی از امتیازات خوب این سریال است که همزمان با پخش و تولید از بازخورد نظرات مخاطبان پیرامون سریال مطلع می شویم که این موضوع برای تولید فصل های بعدی سریال بسیار مفید و تاثیر گذار است.

س ح / س م

 

 

نظر شما
ارسال نظر