پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4871
-
الف
+

حضور سه کارگردان زن ایرانی در موزه ماکسی رم

رخشان بنی‌اعتماد، نرگس آبیار و آیدا پناهنده به رم سفر کردند.

رخشان بنی‌اعتماد، نرگس آبیار و آیدا پناهنده در برنامه «سه زن، سینمای دیگری از ایران» در موزه ماکسی رم حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی فیلم «شبی که ماه کامل شد»، سه زن سینماگر ایرانی برای حضور در برنامه «سه زن، سینمای دیگری از ایران» و نمایش فیلم‌هایشان به ایتالیا سفر کرده‌اند.  

«موزه ماکسی» رم با دعوت از "رخشان بنی‌اعتماد"، "نرگس آبیار" و "آیدا پناهنده" و مرور آثار این کارگردانان از ۲ تا ۴ تیرماه برنامه‌ای را با عنوان «سه زن، سینمای دیگر از ایران» با حمایت جشنواره فیلم‌های آسیایی رم، سیتی فست و بنیاد سینمای شهر رم و با طراحی ایتالو اسپینلی و ماریو سستی برگزار می‌کند.

فیلم‌های «نرگس» و «نفس» در روز اول این برنامه، در روز دوم «زیر پوست شهر»، «شیار ۱۴۳» و «اسرافیل» و در روز سوم «بانوی اردیبهشت» و «قصه‌ها» با زیرنویس ایتالیایی به نمایش در می‌آیند.

این موزه که در شهر رم واقع است موزه ملی هنر قرن بیست و یکم ایتالیا به شمار می رود که با طراحی زاها حدید معمار معروف و فقید از سال ۲۰۱۰ آغاز به کار کرده است. این موزه در مارس ۲۰۱۵ نیز برنامه «قصه‌های هزار و یک شب: تاریخ تدوین نشده» را درباره ایران برپا کرده بود.

 س م/ ط ه

نظر شما
ارسال نظر