پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
6319
-
الف
+

اختصاصی: «تا صبح» زنده‌یاد عسل بدیعی در شبکه آی‌فیلم

مجموعه تلویزیونی «تا صبح» با بازی زنده‌یاد عسل بدیعی از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «تا صبح» با بازی زنده‌یاد عسل بدیعی از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم، با نزدیک شدن به ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شبکه آی‌فیلم سریال تلویزیونی «تا صبح» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر و مجید جوانمرد را روی آنتن می‌برد.

فیلمنامه «تا صبح» را عباس نعمتی به نگارش درآورده و داستان آن روایت چند جوان از دهه پنجاه تاکنون است. یکی از این جوانان "مستانه" نام دارد که در پیچ و تاب ماجرایی عاطفی، درگیر مسائل سیاسی می‌شود. مستانه پزشک جوانی است که در مبارزات انقلابی شرکت فعال دارد. او با عمویش "تیمسار بدر" که یکی از تیمسارهای عالی‌رتبه شاهنشاهی است، زندگی می‌کند. "سیاوش" پسر تیمسار بدر که در خارج از کشور اقامت دارد، با پایان تحصیلات دانشگاهی‌ به ایران بازمی‌گردد و به صف مبارزان انقلابی می‌پیوندد و ... .

«تا صبح» به تهیه‌کنندگی سیداحمد میرعلایی محصول سال 1385 سیما است و بازیگرانی چون شادروان عسل بدیعی، امین زندگانی، پروانه معصومی، ‌محمد کاسبی، مجید مظفری، ستاره اسکندری، رامتین خداپناهی، افشین سنگ‌چاپ، زهره حمیدی، گیتی معینی، آتش تقی‌پور، بهنام تشکر، پروین میکده، عزت‌الله رمضانی‌فر، کیانوش گرامی و ... در آن حضور دارند.

بر اساس این گزارش، سریال «تا صبح» از پنجشنبه 5 بهمن، هر شب ساعت 23:00 روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های 7:00 صبح و 15:00 روز بعد خواهد بود.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر