پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
6427
-
الف
+

حضور دی‌کاپریو در فیلم تارانتینو قطعی شد

لئوناردو دی‌کاپریو، ستاره هالیوودی، نقش اول نهمین فیلم کوئنتین تارانتینو خواهد بود.

لئوناردو دی‌کاپریو، ستاره هالیوودی، نقش اول نهمین فیلم کوئنتین تارانتینو خواهد بود.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از ورایتی، منابع آگاه تایید کرده‌اند که بعد از چند ماه تلاش، لئوناردو دی‌کاپریو بالاخره قبول کرده که نقش اصلی فیلم کوئنتین تارانتینو در ارتباط با چارلز منسون را بازی کند.

دی‌کاپریو در این فیلم نقش بازیگری را دارد که پا به سن می‌گذارد و دیگر کار نمی‌کند. همچنین گفته می‌شود سازندگان می‌خواهند مارگو رابی نقش شارون تِیت را ایفا کند. آخرین همکاری مشترک دی‌کاپریو و تارانتینو به سال ۲۰۱۲ و فیلم «جانگوی رهاشده» بازمی‌گردد.

به این ترتیب، این نخستین فیلم دی‌کاپریو بعد از بردن جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد نقش اول در فیلم «بازگشته» آلخاندرو اینیاریتو گونزالس خواهد بود.

تام کروز یکی از کسانی است که ممکن است نقشی اصلی را در نهمین ساخته این کارگردان شهیر بازی کند. منابع آگاه می‌گویند تارانتینو حتی علاقه‌مند است از آل پاچینو در فیلمش استفاده کند.

این فیلم روز نهم آگوست سال ۲۰۱۹ روی پرده خواهد رفت، یعنی در پنجاهمین سالگرد روزی که خانواده منسون مرتکب به قتل‌های معروف به «لابیانکا» شد. به این ترتیب این فیلم با «مرغ آرتمیس» که اقتباس دیزنی از یک مجموعه علمی‌تخیلی و فانتزی محبوب است به رقابت خواهد پرداخت.

همان‌طور که با سبک تارانتینو هم‌خوانی دارد، این پروژه هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با این حال گفته می‌شود داستان آن قرار است در سال ۱۹۶۹ به وقوع بپیوندد و شامل خانواده منسون بشود. این کارگردان به رسانه‌ها گفته فیلمش یک پروژه بیوگرافیکی نخواهد بود بلکه فیلمی گروهی است که داستانش در یک بازه زمانی پراغتشاش به وقوع می‌پیوندد.

بعد از رسوایی‌های آزار جنسی هاروی واینستین، این نخستین فیلم تارانتینو خواهد بود که توسط کمپانی واینستین ساخته نخواهد شد. برای به دست آوردن حقوق رسمی این پروژه، کمپانی سونی چند استودیوی دیگر از جمله برادران وارنر و پارامونت را شکست داد و حالا توزیع‌کننده آن است.

ب س / س م

نظر شما
ارسال نظر