پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4429
-
الف
+

قتل‌های خانواده منسن، موضوع فیلم بعدی تارانتینو

قتل‌های زنجیره‌ای خانواده منسن، موضوع جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو خواهد بود.

قتل‌های زنجیره‌ای خانواده منسن، موضوع جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو خواهد بود.

به گزارش  آی‌فیلم به نقل از هالیوود ریپورتر، کوئنتین تارانتینو به آرامی جدیدترین پروژه‌اش را به راه می‌اندازد تا برداشتی خاص از قتل‌های خانواده مَنسِن را بسازد. گفتنی است او در فیلم قصد دارد با بهترین بازیگران هالیوودی همکاری کند.

این پروژه که عنوانش مشخص نیست، توسط تارانتینو نوشته شده و خود او هم کارگردان آن خواهد بود. منابع آگاه می‌گویند برد پیت که با این فیلمساز در فیلم «حرامزاده‌های لعنتی» کار کرد، و همچنین جنیفر لارنس، از جمله کسانی هستند که برای نقش‌آفرینی در این پروژه با آن‌ها تماس گرفته شده است. برنامه این است که فیلمبرداری در تابستان سال ۲۰۱۸ آغاز شود.

یکی از داستان‌های این فیلمنامه حول محور شارون تِیت می‌گردد، بازیگر و همسر رومن پولانسکی کارگردان که توسط منسن و پیروانش در سال ۱۹۶۹ در خانه‌اش به قتل رسید.

منسن به گروهی از پیروانش دستور داده بود تا به ساکنان خانه‌ای در بخش بندیکت کنیون شهر لس‌آنجلس حمله کنند و باور داشت که یک تولیدکننده موسیقی که کمی قبل او را طرد کرده بود، در آن خانه زندگی می‌کند. با این حال، مدتی پیش آن فرد خانه را به پولانسکی اجاره داده بود و دیگر آنجا زندگی نمی‌کرد. به این ترتیب، طی گذر چند ساعت در شب هشتم آگوست، چهار پیرو منسن با استفاده از اسلحه و چاقو به طرز بی‌رحمانه‌ای تِیت که هشت ماه حامله بود و چهار نفر دیگر را که در خانه بودند به قتل رساندند. پولانسکی آن موقع در اروپا مشغول فیلمبرداری یکی از پروژه‌هایش بود.

در سال ۱۹۷۱، منسن و تعدادی از اعضای گروهش به خاطر این قتل‌ها و قتل‌های دیگری که در همان تابستان به وقوع پیوست، به گذراندن باقی عمرشان در زندان محکوم شدند. منسن در حال حاضر ۸۲ سال دارد و در زندان ایالتی کالیفرنیا به سر می‌برد.

اگر پروژه منسن-تیت تبدیل به فیلم بعدی تارانتینو بشود، از این لحاظ خاص می‌شود که نخستین فیلم او بر پایه وقایع حقیقی خواهد بود. تارانتینو به این خاطر معروف است که ژانرهای محبوب خودش یعنی جنایی، وسترن و استفاده سینمایی از کلیشه‌های سیاه‌پوستان را می‌گیرد و در عین حالی که از آن‌ها تجلیل می‌کند، آن‌ها را با استفاده از بازیگران و فیلمنامه درجه یک، ترفیع می‌دهد.

ب س/ط ه

نظر شما
ارسال نظر