پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4144
-
الف
+

یک فیلم جدید با همکاری دو اسطوره هالیوود

مارتین اسکوسیزی در پروژه‌ای جدید توجهش را معطوف نخستین پرونده قتل بزرگی می‌کند که اف‌بی‌آی با آن مواجه شد و دوباره با دی‌کاپریو همکاری خواهد کرد.

مارتین اسکوسیزی در پروژه‌ای جدید توجهش را معطوف نخستین پرونده قتل بزرگی می‌کند که اف‌بی‌آی با آن مواجه شد  و دوباره با دی‌کاپریو همکاری خواهد کرد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از ورایتی، مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی‌کاپریو مشغول تولید اقتباسی سینمایی از رمان جنایی حقیقی «قاتلان فلاور مون: قتل‌های اوسیج و تولد اف‌بی‌آی» به عنوان پروژه بعدی این کارگردان پس از «مرد ایرلندی» هستند.

به گفته دانته فِرِتی، مراحل فیلمبرداری از فصل بهار سال آینده آغاز خواهد شد. این پروژه با اقتباس از کتاب پرفروش دیوید گرَن ساخته می‌شود که یکی از نویسندگان مجله نیویورکر و نویسنده «شهر گمشده زی» است.

کمپانی ایمپراتیو حقوق رسمی این کتاب را سال گذشته به ارزش ۵ میلیون دلار خریداری کرد و گفته می‌شود اریک راث، فیلمنامه‌نویس کارکشته برنده جایزه اسکار فیلم‌هایی مثل «فارست گامپ» و «مورد عجیب بنجامین باتن» فیلمنامه‌ای برای آن نوشته است.

داستان این فیلم که در دهه ۱۹۲۰ به وقوع می‌پیوندد، روی قتل چند عضو از قبیله بومی اوسیج نِیشِن در اوکلاهاما پس از اینکه نفت زیر زمین‌های آن‌ها پیدا می‌شود، تمرکز می‌کند. این مجموعه قتل‌های بی‌رحمانه یکی از نخستین پرونده‌های قتل بزرگی بود که سازمان اف‌بی‌آی روی آن کار کرد.

ب س/ط ه

نظر شما
ارسال نظر