پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
616
-
الف
+

الیور استون: می‌خواهم در مورد هیلاری کلینتون شیطان صفت فیلم بسازم!

الیور استون با اظهارات جنجالی خود در مورد نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا بازهم خبرساز شد.

اظهار نظرهای الیور استون کارگردان هالیوودی فیلم سینمایی «اسنودن» در مورد نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا خبرساز شد.

به گزارش آی‎فیلم، الیور استون کارگردان آمریکایی در تازه‎ترین اظهار نظر خود گفت: همه می ترسند و مک کارتیسم جدیدی در آمریکا به راه افتاده است. به جای اینکه بگویند تو منتقد آمریکا هستی می گویند تو ضد آمریکایی هستی. منتقد آمریکا بودن ایراد نیست.

الیور استون که این روزها برای نمایش فیلم جدیدش «اسنودن» به جشنواره زوریخ رفته، در حاشیه جشنواره و در کنفرانس زوریخ سامیت حرف‌های جالبی را بر زبان آورد.

استون در این نشست اعلام کرد هیچ استودیوی بزرگی از ما حمایت نکرد و ساختن اسنودن به اندازه خود فیلم داستان‌های زیادی داشت. مشکل الان خودسانسوری است، همه می ترسند و مک کارتیسم جدیدی به راه افتاده است. به جای اینکه بگویند تو منتقد آمریکا هستی می‌گویند تو ضد آمریکایی هستی. منتقد آمریکا بودن ایراد نیست. وقتی سیستم ایالات متحده نیاز به اصلاحات دارد، هنرمندان باید از آن انتقاد کنند.

او در پاسخ به سئوال خبرنگاران که از او پرسیدند آیا در آینده فیلمی در مورد ترامپ خواهد ساخت گفت: چرا فیلم ترامپ را بسازم؟ در مورد دیوانه‎ها که فیلم نباید ساخت. باید در مورد شیطان صفتان فیلم بسازم و چرا فیلم هیلاری کلینتون شیطان صفت نه؟! می گویند من به سراغ شخصیت های زن نمی روم ولی فکر می کنم باید با این خانم یک برخورد درست و حسابی صورت بگیرد.

ا.ا

نظر شما
ارسال نظر