پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5141
-
الف
+

نخستین جشنواره فیلم و عکس «مسیر عشق»

نمایشگاه فیلم و عکس «مسیر عشق» با موضوع اربعین حسینی، از یک تا پنج آبان ماه برگزار می‌شود.

نمایشگاه فیلم و عکس «مسیر عشق» با موضوع اربعین حسینی، و با همکاری دو کشور ایران و عراق، از یک تا پنج آبان ماه برگزار می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی «مسیر عشق»، نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم و عکس «مسیر عشق» با موضوع راهپیمایی اربعین و شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، در دو شهر مشهد مقدس و کربلای معلی برگزار می‌شود.

این جشنواره پذیرای طیف وسیعی از محصولات فرهنگی از فیلم‌های سینمایی، داستانی بلند و کوتاه، مستند بلند و کوتاه، نماهنگ، پویانمایی، مجموعه‌های تلویزیونی، فیلمنامه و عکس حرفه‌ای و مردمی که از طریق تلفن‌های همراه و دوربین‌های خانگی تهیه شده‌اند می‌باشد.

تاثیر راهپیمایی اربعین بر سلامت روانی جامعه، نقش تربیتی راهپیمایی اربعین بر محیط خانواده و فرزندان، ترویج فرهنگ از ایثار و فروتنی در خدمت به زائران اهل بیت(ع)، راهپیمایی اربعین از نگاه تاریخی، جلوگیری از اشاعه برخی خرافه‌ها و انحرافات اعتقادی در انجام راهپیمایی، حضور زنان در راهپیمایی اربعین با الگوپذیری از شخصیت حضرت زینب(س)، اهمیت راهپیمایی اربعین در مسیر انتظار و تحقق جامعه مهدوی، معرفی و ترویج فرهنگ عاشورایی با تکیه بر محصولات هنری در بین مخاطبان ایران و جهان و نقش مدافعان حرم مطهر اهل بیت در حفظ فرهنگ اسلامی از محورها و اهداف اصلی برگزاری این جشنواره مشترک هستند.

ب س/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر