پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5220
-
الف
+

لاله اسکندری مقابل دوربین «عید دیدنی» می نشیند

لاله اسکندری مهمان شبکه آی‌فیلم در نهمین شب از پخش برنامه «عید دیدنی» می‌شود.

در نهمین شب از پخش برنامه «عید دیدنی»، امشب (9 فروردین) لاله اسکندری مهمان این برنامه در شبکه آی‌فیلم می‌شود.

لاله اسکندری متولد 30 آذر 1354 در تربت حیدریه است. وی دانش‌آموخته‌ رشته‌ طراحی و گرافیک از دانشکده‌ هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی است.

اسکندری فعالیت هنری‌اش را در سینما از سال 1378 و با ایفای نقش در فیلم «متولد ماه مهر» به کارگردانی احمدرضا درویش آغاز کرد.

این هنرمند در عرصه‌های دیگری چون نقاشی و عکاسی نیز فعالیت دارد و تاکنون چندین نمایشگاه‌ عکاسی به صورت گروهی و انفرادی، در داخل و خارج از کشور برگزار کرده‌ است.

در کارنامه‌ی هنری وی، بازی در مجموعه‌های «خاک سرخ» (1381)، «در چشم باد» (1387)، «همچون سرو» (1389)، «اولین انتخاب» (1392) و «دولت مخفی» (1393-1390)؛ و همچنین فیلم‌هایی نظیر «شراره» (1378)، «این زن حرف نمی‌زند» (1381)، «شوریده» (۱۳۸۳)، «مخمصه» (۱۳۸۶) و «آخرین نقش» (1386) به چشم می‌خورد.

گفتنی است تاکنون پرویز پورحسینی، مرجانه گلچین، علیرضا خمسه، سیما تیرانداز، عباس غزالی، یوسف تیموری و عباس جمشیدی مهمان آی‌فیلم شده‌اند و در برنامه «عید دیدنی» با فرهاد جم به گپ و گفت نشسته‌اند.

برنامه «عید دیدنی» که به گفت‌وگو با بازیگران سینما و تلویزیون اختصاص دارد، از اول تا سیزدهم فروردین ۹۶ هر شب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

ص.گ/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر