پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3518
-
الف
+

تصویربرداری سریال «پنچری» به نیمه رسید

40 درصد از تصویربرداری سریال«پنچری» انجام شده و حمیدرضا صدری نیز مشغول ساخت آهنگ آن است.

 40 درصد از تصویربرداری سریال«پنچری» انجام شده و حمیدرضا صدری نیز مشغول ساخت آهنگ آن است.

به گزارش آی‌فیلم، مهران مهام تهیه کننده سریال تلویزیونی «پنچری» گفت: 11 قسمت از این سریال را رج زده ایم و تصویربرداری حدود 40 درصد از آن انجام شده در حالیکه تدوین همزمان ادامه دارد.

وی ادامه داد: حمیدرضا صدری، یکی از آهنگسازان پرکار مجموعه های تلویزیونی، موسیقی متن این سریال را می سازد.

مهام درمورد انتخاب کارگردان این سریال با توجه به طنز بودن آن نیز گفت: برزو نیک نژاد اولین انتخاب من برای کارگردانی سریال بود و دنبال هیچ کارگردان دیگری نرفتم.

مجموعه تلویزیونی «پنچری» 15 دی در شهرک نفت تهران آغاز شد و بقیه قسمت ها در لوکیشن هایی مانند آموزشگاه رانندگی، تالار عروسی، آسایشگاه سالمندان، بوتیک، پارک، باشگاه، طلافروشی، فرودگاه امام، مزون و منزل بازیگران تصویربرداری می شود.

حمید لولایی،‌ رضا نیکخواه، زهره فکور، مائده طهماسبی، مریم سعادت، شهین تسلیمی، شهره سلطانی، رضا داود‌نژاد، بهشاد شریفیان،‌ اشکان اشتیاق و یوسف تیموری در این سریال بازی می کنند.

«
پنچری» داستان پسری است که همه مقدمات را چیده تا به دختر مورد علاقه اش که شیفته اوست برسد، اما در این مسیر اتفاقاتی رخ می‌دهد که او برای رسیدن به خواسته‌اش همه اطرافیانش را به چالش می‌کشد.

این سریال به تهیه‌کنندگی مهران مهام، نویسندگی و کارگردانی برزو نیک نژاد برای گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تولید می شود و هنوز زمان پخش آن معلوم نیست.

ه خ / س م

نظر شما
ارسال نظر