پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
6377
-
الف
+

اختصاصی: پخش سریال «هزاردستان» از شبکه آی‌فیلم

مجموعه تلویزیونی «هزاردستان» از امشب روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

مجموعه تلویزیونی «هزاردستان» از امشب روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم، سریال خاطره‌انگیز «هزاردستان» به کارگردانی زنده‌یاد علی حاتمی از پنجشنبه 5 اسفند ماه از شبکه بین‌المللی آی‌فیلم پخش می‌شود.

داستان هزاردستان دو دوره از تاریخ معاصر ایران را روایت می‌کند: اواخر حکومت احمدشاه تا آغاز سلطنت رضا شاه و دوران پایانی حکومت رضا شاه تا به تخت نشستن محمدرضا پهلوی. بسیاری از شخصیت‌های این مجموعه تلویزیونی برگرفته از یک یا چند شخصیت تاریخی هستند که با تخیل فیلمساز درآمیخته‌اند و داستانی غیرمستند از وقایع تاریخی دوران خود را روایت می‌کنند.

در اوایل سلطنت رضا شاه، رضا خوش‌نویسی است که گذشته پرماجرایی را از سر گذرانده است. او به دور از هیاهو و جنجال‌های سیاسی تهران، به همراه همسرش قمربانو در مشهد زندگی می‌کند تا این که حضور یک مفتش زندگی آرام‌شان را بر هم زده و با دستگیری رضا و تهدید و ارعاب و شکنجه‌اش، از او می‌خواهد تا به جرمی نامشخص اعتراف کند  ... .

از جمله بازیگران این سریال خاطره‌انگیز می‌توان به بزرگانی چون عزت‌الله انتظامی، زنده‌یاد داوود رشیدی، جمشید مشایخی، شادروان سروش خلیلی، محمدعلی کشاورز، علی نصیریان، شادروان رقیه چهره‌آزاد، پرویز پورحسینی و جهانگیر الماسی اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، مجموعه «هزاردستان» هر شب ساعت 23:00 از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های 7:00 و 15:00 روز بعد خواهد بود.

نظر شما
ارسال نظر
حسن بایزیدی

این سریال تاریخی ترین سریال ایران است وبهترین بازیگراین سریال هم مرحوم جهانگیرفروهراست که خیلی زیبابازی کرده اند بابت پخش این سریال ازشبکه ای فیلم خیلی ممنونم

سینا جالب از بناب

وقتی شنیدم قراره این سریال پخش بشه خیلی خوشحال شدم.واقعا سریال خیلی قشنگ و پر جذب است.دستان درد نکند از بابت پخش آن.خسته نباشید

محسن

باتشکر از عوامل شبکه آی فیلم بخاطر بازپخش این سریال بسیارزیباوپرمحتوا