پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5408
-
الف
+

«خوب، بد، جلف» از امروز اکران شد

فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی از امروز در سینما های کشور اکران شد.

فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی از امروز در سینما های کشور اکران شد.

غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره مصوبات جلسه ۱۸ بهمن‌ماه این شورا بیان کرد:‌ فیلم «خوب، بد، جلف» اکران خود را به عنوان اولین فیلم نوروزی از ۲۷ بهمن‌ماه در گروه سینمایی «زندگی» آغاز می‌کند.

او در پاسخ به اینکه امسال چند فیلم برای اکران نوروزی به سینماها می‌آیند؟ گفت: ۶ سرگروه در نظر گرفته شده است که فعلاً فقط یک فیلم که همان «خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی باشد، مشخص شده است.

او در این باره توضیح داد: «برای برنامه نوروز سال ۹۶ مقرر شد فیلم‌هایی که پروانه نمایش دارند و فیلم‌هایی که در بخش چشم‌انداز سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته‌اند دفاتر توزیع و تهیه‌کنندگان آن‌ها، پیشنهاد خود را برای اکران به صورت کتبی به شورای صنفی نمایش ارائه کنند.»

فرجی درباره دیگر فیلم‌هایی که اکران آن‌ها پس از جشنواره فجر آغاز می‌شود، افزود: فیلم «مبارک» محمدرضا نجفی امامی پس از جشنواره در گروه سینمایی آزادی و فیلم «جشن تولد» عباس لاجوردی پس از جشنواره در گروه آزاد به نمایش درمی‌آید.

او ادامه داد: همچنین فیلم «افسونگر» حسین تبریزی در سرگروه ماندانا از ۲۷ بهمن‌ماه اکران خود را آغاز می‌کند و فیلم «ماحی» داود خیام هم پس از جشنواره در گروه آزاد به اکران می‌رسد. البته این فیلم پس از پایان نمایش فیلم «شاباش» در سرگروه آفریقا اکران خواهد شد.

در خلاصه فیلم «خوب، بد جلف» آمده است: یک کارگردان هنری سینما از طرف تهیه کننده‌اش تحت فشار است تا از دو بازیگر تجاری برای بازی در نقش‌های اصلی فیلمش استفاده کند. از نظر کارگردان آن‌ها بدترین انتخاب‌های ممکن هستند، اما اگر می‌خواهد که فیلم را بسازد مجبور است در مدت کوتاهی آن‌ها را به نقش‌هایشان نزدیک کند و این کار آسانی نیست.

پژمان جمشیدی، حمید فرخ نژاد، ویشکا آسایش، مانی حقیقی، بیژن امکانیان، سام درخشانی، امیر مهدی ژوله، آزاده صمدی، علی اوجی، نیوشا ضیغمی، محراب قاسم خانی و پیمان قاسم‌خانی بازیگرن این فیلم هستند.

ب س / س م

نظر شما
ارسال نظر
ممررریییممم

بسیار فیلم زیبایی من دوست دارم چند بار دیگه هم این فیلم را ببینم