پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2803
-
الف
+

پذیرش 125 اثر در مرحله نخست انتخاب جشنواره هنرهای تجسمی فجر

125 اثر پس از مرحله نخست انتخاب آثار نهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر عبور کردند.

125 اثر از مرحله نخست انتخاب آثار نهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر عبور کردند.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی نهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر، مرحله نخست انتخاب آثار نهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر توسط شورای هنری جشنواره و با بررسی تصاویر آثار ارسالی برگزار شد که 125 اثر انتخاب شد و به مرحله بعد راه یافتند.

در بخش مسابقه از 986 اثر ثبت نام شده در بخش پروژه ، 53 پروژه و در بخش تک اثر از مجموع 4هزار و 535 اثر، 72 تک اثر به مرحله دوم انتخاب راه یافتند.

از بین هنرمندانی که در مرحله نخست اثرشان پذیرفته شده است 45 هنرمند از تهران، 65 هنرمند از سایر استان های کشور و 10 هنرمند خارجی از کشورهای اوکراین، آمریکا، برزیل، بلژیک، ترکیه، صربستان، کره شمالی، لهستان و هند هستند.

مرحله دوم انتخاب آثار توسط شورای هنری جشنواره بر اساس اصل آثار است و هنرمندان و پژوهشگرانی که آثارشان در مرحله نخست، انتخاب شده است تا 16 دی ماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را برای بررسی مرحله دوم به موزه هنرهای معاصر تهران تحویل دهند.

نهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر با حمایت دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر سوم تا30 بهمن ماه سال جاری در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

ح ی / ح ی

نظر شما
ارسال نظر