پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4191
-
الف
+

هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی اصفهان در نمایشگاه صنایع دستی هندوستان حضور می‌یابند

هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی اصفهان در نمایشگاه صنایع دستی هندوستان حضور می‌یابند.

سرپرست معاونت صنایع دستی استان اصفهان از حضور 10 نفر از هنرمندان برجسته شهر اصفهان در رشته‌های مختلف صنایع دستی در نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی هند خبر داد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، جعفر جعفرصالحی با اعلام این خبر افزود: نمایشگاه دائمی صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور هندوستان حدود سی سال است در شهر دهلی نو، پایتخت کشور هندوستان برگزار می‌گردد.

وی افزود: این نمایشگاه همه ساله همزمان با سال نوی میلادی (کریسمس) در دو هفته اول ماه ژانویه میزبان یک کشور خواهد بود و امسال نیز کشور ایران و شهر اصفهان جهت حضور در این نمایشگاه برگزیده شده‌اند.

جعفرصالحی تصریح کرد: جهت برگزاری این نمایشگاه با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی کشور، 10 نفر از هنرمندان برجسته اصفهان در رشته‌های گلیم‌بافی، پاپیه‌ماشه، میناکاری، فیروزه‌کوبی، احجام فلزی سنتی، معرق چوب، نگارگری، خوشنویسی سنتی و پارچه قلمکار، روز شنبه یازدهم دی‌ماه عازم این کشور بوده و در نمایشگاه مورد نظر به منظور برگزاری کارگاه و نمایش آثار هنری خود که معرف فرهنگ و تمدن کشور ایران و شهر اصفهان به عنوان شهر جهانی صنایع دستی، حضور می‌یابند.

ح ی / ح ی

نظر شما
ارسال نظر