پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
1431
-
الف
+

پرفروش‌ترین کتاب سال 1393 ایران در روسیه ترجمه و منتشر شد

کتاب «من زنده‌ام»، پرفروش‎ترین کتاب سال 1393 به زبان روسی ترجمه و منتشر شد.

کتاب «من زنده‌ام» خاطرات چهل ماه اسارت معصومه آباد در زندان‌های رژیم بعث عراق به زبان روسی ترجمه و منتشر شد.

به گزارش آی‎فیلمخبرنگار کتاب و ادبیات ، کتاب «من زنده‌ام» و «آه با شین» از سوی انتشارات صدرا در مسکو به روسی ترجمه و منتشر شد.

کتاب «من زنده‌ام» روایت دختری 17ساله است که در اوایل جنگ ایران و عراق به اسارت بعثی‌ها در آمد. زیبایی این حکایت زمانی دو چندان می‌شود که راوی خود دست به قلم شده و دیده‌ها و شنیده‌های اسارت چهل ماهه را در اردوگاه‌های رژیم بعث عراق در هشت فصل روایت کرده است.

این کتاب با حمایت بنیاد مطالعات اسلامی روسیه و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مسکو به زبان روسی ترجمه و توسط انتشارات صدرا منتشر شده است.

«آه با شین» نوشته محمدکاظم مزینانی، نام رمانی است که هم جایزه جلال آل‌احمد و هم اثر برتر چهارمین جشنواره داستان انقلاب شده نیز دیگر اثری است که از سوی این انتشارات منتشر شده است.

این اثر با حمایت بنیاد مطالعات اسلامی و ترجمه الکساندر آندروشکین و ویراستاری تطبیقی ناصر طبایی در مسکو چاپ و منتشر شده است.

بنیاد مطالعات اسلامی روسیه با هدف تبیین فرهنگ اسلامی و تاریخ ایران اقدام به نشر سری رمان‌هایی با نام «پرفروش‌های ایرانی» کرده که «آه با شین» پنجمین اثر منتشره در این سری است.

ا.ا

نظر شما
ارسال نظر