پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5499
-
الف
+

پخش سریال «یه تیکه زمین» از آی‌فیلم فارسی

سریال «یه تیکه زمین» به کارگردانی مهدی کرم‌پور، از جمعه، بیست و سوم مهرماه هر شب از آنتن شبکه‌ آی‌فیلم فارسی پخش خواهد شد.

سریال «یه تیکه زمین» به کارگردانی مهدی کرم‌پور، از جمعه، بیست و سوم مهرماه هر شب از آنتن شبکه‌ آی‌فیلم فارسی پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است که حاج حیدر از آن نانواهای قدیمی تهران است که هنوز نانش را روی ترازو می‌کشد و دست مشتری می‌دهد. او نزد مردم احترام دارد و بزرگ محل است. نظم این زندگی از روزی به هم می‌خورد که او نانوایی شخصی به نام التفات را به دلیل تخلف می‌بندد.

سریال «یه تیکه زمین» محصول سال 1391 است و به تهیه‌کنندگی محمدعلی اسلامی ساخته شده است و داریوش ارجمند، رویا تیموریان، عنایت بخشی، آتیلا پسیانی، نفیسه روشن، پوراندخت مهیمن، امیرحسین رستمی، کوروش تهامی و حدیث میرامینی از باریگران اصلی آن هستند.

این سریال اولین سریال تلویزیونی مهدی کرم‌پور پس از ساخت چهار فیلم سینمایی و پنج فیلم تلویزیونی که آخرین آن‌ها فیلم سینمایی «پل چوبی» بود، می‌باشد. تهیه کننده این سریال، محمدعلی اسلامی نیز در کارنامه‌اش تهیه مجموعه‌های تحسین‌شده‌ای چون «رعنا» و «زیر تیغ» را دارد

سریال «یه تیکه زمین» از روز جمعه، بیست و سوم مهرماه هرشب ساعت 20:00 از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش، و در ساعت‌های 4:00 و 12:00 روز بعد بازپخش خواهد شد.

ب س / ح ی

نظر شما
ارسال نظر