پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
1448
-
الف
+

ترنج و انار ویژه‌ برنامه‌ای متفاوت در رسانه ملی

امشب به مناسبت «شب یلدا» ویژه برنامه «ترنج و انار» به روی آنتن آی‌فیلم می‌رود.

امشب به مناسبت «شب یلدا» ویژه برنامه «ترنج و انار» با مجریان ایرانی، افغانستانی و تاجیکستانی به روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود. 

به گزارش آی‌فیلم، تهیه کننده و دو مجری ویژه برنامه شب یلدا شبکه آی‌فیلم در خصوص این برنامه گفت‌وگو کردند. امیر تاجیک تهیه کننده و کارگردان ویژه برنامه یلدایی «ترنج و انار» گفت: ویژه برنامه ترنج و انار برنامه شبکه آی‌فیلم مخصوص شب یلداست که در آن از مجریان ایرانی، افغانستانی و تاجیکستانی استفاده کردیم که آنها برای یک اجرای پرمحتوا و جذاب و مفرح برای همه هموطنان عزیز آماده هستند و امیدوارم لحظات شادی را برای مردم ایران رقم زدند .

وی در ادامه افزود: در این برنامه آیتم های جذابی داریم که سعی کردیم در آن از موسیقی اقوام و آیین های نمایشی اقوام استفاده کردیم.«ترنج و انار» یک برنامه کاملا متفاوت در رسانه ملی است. همچنین امیر الهامی مجری برنامه ترنج و انار در خصوص این برنامه عنوان کرد: در همه سال های فعالیتم در عرصه رسانه ملی یک دغدغه داشتم و آن این بود که چقدر از گفتار ما و برنامه ما برای ایران فرهنگی قابل لمس، حس و بهرمندی کامل خواهد بود. ویژگی این برنامه برای من این بود که تا حد زیادی آن دغدغه ای که برای ایران فرهنگی داشتم مرتفع شد . در این برنامه با همه همزبانانی که در تاجیکستان و افغنستان بودند توانستیم مستقیم صحبت کنیم و توانستیم اشتراکات فرهنگی خود را یک بار دیگر با آن‌ها هجی کنیم و ایران فرهنگی را ورای مرزهای جغرافیایی و ورای همه کسانی که خواهان مواجه آن هستند نشان دهیم.

وی در ادامه عنوان کرد: امیدوارم که تمام آیین ها، سنت ها، رسوم و بایسته های فرهنگی ما باز هم تمام مرزهای سیاسی دنیا را طی بکند و به تمام مردم دنیا این آیین و رسوم زیبا را نشان دهیم. نادیا پروانی مجری افغانستانی برنامه «ترنج و انار» نیز درباره برنامه ترنج و انار و شب یلدا گفت: اجرای ویژه برنامه ترنج و انار از این نظر برای من متفاوت و جذاب است که جدا از یک مجری با مخاطبان همزبان خودم روبه رو هستم و با مردم ایران بیشتر گفت و گو میکنم و گویا یلدای خودم را با ایرانی ها سپری میکنم. وی در ادامه افزود: از سوی دیگر همیشه تلاش میکنم که فرهنگ خودم را به مردم ایران بهتر بشناسانم و فکر میکنم برنامه ترنج و انار یک موقعیت بسیار خوب بود برای انجام این کار و همیشه می‌گویم که همدلی از همزبانی بهتر است.

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

م ه / ه خ

نظر شما
ارسال نظر