پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4108
-
الف
+

لاله، قهرمان اتومبیلرانی کشور به سینما آی‌فیلم می‌آید

برنامه این هفته «سینما آی‌فیلم» به بررسی فیلم سینمایی «لاله» اختصاص دارد.

برنامه این هفته «سینما آی‌فیلم» به بررسی فیلم سینمایی «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک نژاد اختصاص دارد. 

به گزارش آی‌فیلم، برنامه تلویزیونی «سینما آی‌فیلم» این هفته به بررسی فیلم سینمایی «لاله» می‌پردازد و با برخی از عوامل این فیلم سینمایی از جمله اسدالله نیک نژاد (کارگردان)، ایرج نوذری، سارا امیری و پيام اينالويی بازیگران این اثر سینمایی گفت‌وگو خواهد کرد. 

این فیلم سینمایی در سال 1392 ساخته شده و بازیگرانی چون؛ سام قریبیان، نیکی کریمی، میترا حجار، محمد صادقی، امیرعلی دانایی، همایون ارشادی، آزیتا حاجیان، لیلا اوتادی، محمود اردلان و ژوبین رهبر نیز در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «لاله» برگرفته از زندگی لاله صدیق، قهرمان اتومبیلرانی ایران ساخته شده و فیلمنامه آن توسط اسدالله نیک‌نژاد به نگارش درآمده است. همچنین تهیه‌کنندگی این اثر سینمایی را تورج منصوری و پروانه پرتو برعهده دارند.

برنامه تلویزیونی «سینما آی‌فیلم» به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی کشورمان می‌پردازد و فیلم‌های در حال اکران سینما و موضوعاتی مانند میزان فروش هفتگی و روزانه‌ فیلم‌ها را بررسی می‌کند.

ویژه برنامه «سینما آی‌فیلم» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی عطا جاوید، امشب ساعت ۲۳:۳۰ از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود؛ و تکرار آن روز پنجشنبه ساعت ۰۷:۳۰ صبح و ۱۹:۳۰ شب پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دانلود و مشاهده برنامه «سینما آی‌فیلم»

یادی از هنرمندان درگذشته در سال ۹۹

م ن/ ا ز

نظر شما
ارسال نظر