پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2926
-
الف
+

سریال "تلاطم" بعد از دوسال آنتن شد+تیزر

پخش سریال 13قسمتی پلیسی «تلاطم» از شب گذشته آغار شد.

«تلاطم» نام سریالی به کارگردانی وحید بیطرفان و تهیه کنندگی کرامت پورشهسواری است که خرداد 96 تولید آن به پایان رسید و شب گذشته همزمان با هفته نیروی انتظامی روی آنتن شبکه پنج سیما رفت.
به گزارش آی فیلم به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، تلاطم داستان چند خانواده مختلف را به شكل موازی و بصورت غیر خطی روایت می كند.
یوسف محبی در حضور دخترش در خیابان تصادف شدیدی می کند و به بیمارستان منتقل می شود. ارسلان شمس خلافکار بین المللی توسط پلیس به هلاکت می رسد. آزاد رستمی، جوانی کم سن و سال، به شکلی ناخواسته مرتکب قتل یک پلیس می شود. سینا، یکی از نفوذی سیستم امنیتی غرب که ماموریت خرابکاری در کشور را دارد.

سرهنگ رضا مستوفى و سروان سعید محبى ، پسر سرهنگ محبى ، از كادر ارشد و مجرب پلیس در اداره اى موسوم به اداره كشف و روانكاوی جرم هستند كه تمامى گره های پرونده هاى مهم و حل نشده در ناجا با رویكرد خاص روانشناسى ، در این اداره و توسط این دو نفر باز می شود و.....
فیلمنامه اولیه این مجموعه توسط وحید شیخلر و شاهرخ توكلی نوشته شده كه توسط وحید بیطرفان و مهدی اسد زاده ، با تغییرات ساختاری به شكل غیر خطی، بازنویسی شده است .
در این مجموعه امین ایمانی ، مجید واشقانی ، جلیل فرجاد ، زهرا اویسی، ساغر عزیزی، حسین پور کریمی، زهرا سعیدی ، محمود مقامی ، مهوش صبركن و رضا بیطرفان ایفای نقش می کنند.

نظر شما
ارسال نظر