پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4724
-
الف
+

«مهمانخانه ماه نو» در جشنواره فجر اکران شد

محصول مشترک سینمای ایران و ژاپن با بازی مهناز افشار در جشنواره جهانی فجر روی پرده رفت.

فیلم محصول مشترک سینمای ایران و ژاپن با نقش‌آفرینی مهناز افشار روز گذشته در جشنواره جهانی فجر اکران شد.

«مهمانخانه ماه نو» را جواد نوروزبیگی تهیه‌کنندگی کرده و تاکه‌فومی سوتسویی فیلمساز ژاپنی کارگردانی آن را برعهده داشته است.

علاوه‌بر مهناز افشار هم بازیگرانی چون نسیم ادبی و علی شادمان در ترکیب ایرانی عوامل این فیلم حضور داشته‌اند و مهمترین چهره ایرانی حاضر در این فیلم هم نغمه ثمینی است که نگارش فیلمنامه را برعهده داشته است.

در خلاصه داستان فیلم «مهمانخانه ماه نو» آمده است؛ نوشین مادری است که با دختر خود زندگی آرامی دارد، اما سفر مردی به ایران زندگی آن‌ها را به هم می‌ریزد.

تاکه‌فومی سوتسویی در سال ۱۹۵۷ متولد شد و فارغ‌التحصیل دانشگاه توکیو زوکی است. او به عنوان دستیار کارگردان و تدوین‌گر در چند فیلم همکاری داشته است. اولین نمایش خود را با عنوان ماجراجویی بزرگ روی صحنه برد. او فیلم‌های داستانی متعدد و هم‌چنین فیلم‌های تبلیغاتی بسیاری را کارگردانی کرده است. از سال ۲۰۰۵ به عنوان استاد هنر در دانشگاه هنر توکیو تدریس می‌کند. در یک سیاره تنها، پرتره باخ، بیش از درایو و ماجراجویی بزرگ از آثار او هستند.

دیروز اولین نوبت اکران فیلم سینمایی «مهمانخانه ماه نو» در ایران بود که به واسطه حضور عوامل و دعوت از مهمانان، جدول اکران‌های جشنواره را با اندکی اختلال هم مواجه کرد.

ب س / س م

نظر شما
ارسال نظر