پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4014
-
الف
+

«پل خواب» در تورنتو کانادا به نمایش در می‌آید

فیلم «پل خواب» در یک اکران ویژه ٢٥ شهریورماه در شهر تورنتو کانادا به نمایش در می‌آید.

فیلم «پل خواب» در یک اکران ویژه ٢٥ شهریورماه در شهر تورنتو کانادا به نمایش در می‌آید.

به گزارش آی‌فیلم، فیلم «پل خواب» اولین ساخته اکتای براهنی روز ١٦ سپتامبر در سالن Regent Theatre در یک اکران ویژه در کانادا به نمایش در می‌آید.

«پل خواب» اولین ساخته اکتای براهنی درحالی در روز ١٦ سپتامبر (٢٥ شهریور) در سالن Regent Theatre در یک اکران ویژه در شهر تورنتو کانادا به نمایش درخواهد آمد که در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش نگاه نو به نمایش درآمده بود.

گفتنی است، «پل خواب» به تهیه کنندگی جهانگیر کوثری پس از فیلم «جنایت» ساخته محمد علی سجادی، دومین اقتباس ایرانی از رمان معروف «جنایت و مکافات» داستایفسکی است.

در این اکران ویژه جهانگیر کوثری تهیه کننده، اکتای براهنی کارگردان و هومن سیدی بازیگر  حضور خواهند داشت تا پاسخگوی سوالات مخاطبان بعد از نمایش فیلم باشند.

ساعد سهیلی، اکبر زنجانپور، آناهیتا افشار، حسام شجاعی، علیرضا ثاقی‌فر و هومن سیدی بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.  

لازم به ذکر است، ساخته براهنی قرار هست توسط مرکز فرهنگی «فینیکس» به نمایش درآید که طی چند ماه گذشته میزبان هنرمندانی چون مانی حقیقی، حامد بهداد، نیکی کریمی، حمید فرخ نژاد و لیلا حاتمی در کانادا بوده است.

در خلاصه داستان «پل خواب» آمده است: «طبق یک قانون کلی، آدم‌ها، حتی گناهکاران، بیش از حد تصور ما ساده و ساده دل‌اند و ما خود نیز چنین‌ایم».

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر