پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4137
-
الف
+

دهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان آغاز شد

دهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، عصر دیروز در کرمان آغاز شد.

دهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، عصر دیروز در کرمان با اجرای بخش راویان اصالت و پیشکسوتان در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی کرمان آغاز  شد.

به گزارش آی‌فیلم، در این دوره از جشنواره موسیقی در بخش راویان اصالت، اسماعیل یکتاپرست (نوازنده سرنا)، منظومه باقر و گل اندام و آزاد حمزه (خواننده) و مونس رحیم پور (نوازنده نی) منظومه حیدر بیک و ماه صنمبر را اجرا کردند.

همچنین در بخش پیشکسوتان فرامرز زارعی و علی ناصری (خوانندگان)، اسماعیل فولادی (نوازنده تنبک)، اصغر جوشن‌پور (نوازنده چنگ)، منظومه خرم زیبا و منظومه کامران جنجگو و حسین جوهری (خواننده و نوازنده )، منظومه چوپان و گیس گل و گرام افشار (خواننده)، منظومه اصلی و کرم هوشنگ کردستانی به اجرای برنامه برای علاقه مندان پرداختند.

گفتنی است، گروه های اخوان از سنندج گروه مازندران، میسان از خوزستان، توکلی نیا از منوجان، زنگشاهی از سیستان و بلوچستان، آوای موج از بوشهر، اجرا از کشور ترکیه و آوای چنگ از منوجان در فضای عمومی پارک مادر کرمان برنامه‌های خود را اجرا کردند.

برنامه‌های بخش پژوهشی دهمین جشنواره موسیقی نواحی از امروز چهارشنبه 7 تیر در سالن سینما تک هتل پارس راس ساعت 10 تا 12 آغاز می‌شود.

لازم به ذکر است، بر اساس تفاهمنامه سال 1394 میان استانداری کرمان و مدیرکل وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان، دبیرخانه جشنواره موسیقی نواحی به مدت سه سال در کرمان دایر می شود.

دهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران ششم تا نهم تیرماه در استان کرمان برگزار می‌شود.

م ه / ا.ا

نظر شما
ارسال نظر