پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3198
-
الف
+

بهروز بقایی مقابل دوربین «عید دیدنی» می‌نشیند

بهروز بقایی مهمان شبکه آی‌فیلم در دهمین شب از پخش برنامه «عید دیدنی» می‌شود.

در دهمین شب از پخش برنامه «عید دیدنی»، امشب (10 فروردین) بهروز بقایی مهمان این برنامه در شبکه آی‌فیلم می‌شود.

بهروز بقایی، متولد 17 تیر ماه 1332 در تهران است. وی فارغ‌التحصیل رشته‌ بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده‌ هنرهای دراماتیک است. بقایی از سال ۱۳۵۲ بازی در تئاتر را آغاز کرد و پس از ورود به صحنه‌ حرفه‌ای تئاتر، قدم به عرصه‌ی سینما و تلویزیون گذاشت.

ایفای نقش در مجموعه‌های تلویزیونی «سربداران» (۱۳۶۳)، «سردار جنگل» (۱۳۶۶-۱۳۶۳)، «همسران» (۱۳۷۳)، «دزدان مادربزرگ» (۱۳۷۵- ۱۳۷۴)، «خانه‌ی سبز» (۱۳۷۵)، «سرزمین سبز» (۱۳۷۶)، «سیب خنده» (۱۳۷۶) و «قطار ابدی» (۱۳۷۹-۱۳۷۸) و فیلم‌هایی چون «شناسایی» (۱۳۶۶)، «پاییز بلند» (۱۳۷۲)، «یک وجب از آسمان» (۱۳۸۷)، «سیب و سلما» (۱۳۸۹) و... تاکنون در کارنامه‌ی هنری وی به ثبت رسیده است.

بقایی همچنین مجموعه‌‌های تلویزیونی «دنیای شیرین» (۱۳۷۵)، «ماه مهربان» (۱۳۷۵)، «دنیای شیرین دریا» (۱۳۷۷)، «قطار ابدی» و «مثل زندگی» (۱۳۷۹) را کارگردانی کرده است.

گفتنی است تاکنون پرویز پورحسینی، مرجانه گلچین، علیرضا خمسه، سیما تیرانداز، عباس غزالی، یوسف تیموری، عباس جمشیدی و لاله اسکندری مهمان آی‌فیلم شده‌اند و در برنامه «عید دیدنی» با فرهاد جم به گپ و گفت نشسته‌اند.

برنامه «عید دیدنی» که به گفت‌وگو با بازیگران سینما و تلویزیون اختصاص دارد، از اول تا سیزدهم فروردین ۹۶ هر شب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

م ه / ا.ا

نظر شما
ارسال نظر